loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غنیمت نیستان از دفاع مقدس

«صادق کرمیار» نویسنده و کارگردان از انتشار رمان «غنیمت» با موضوع دفاع مقدس در هفته آینده خبر داد.

صادق کرمیار نویسنده و کارگردان به فارس گفت: نگارش رمان «غنیمت» را با موضوع دفاع مقدس به پایان بردم و تا هفته دیگر توسط انتشارات نیستان به بازار کتاب عرضه خواهد شد.

وی اظهار داشت: داستان رمان درباره دختری است که در حمله عراق به خرمشهر گم می‌شود و در حمله آمریکا به عراق پیدا می‌شود.

این کتاب در 170 صفحه آماده شده که بازار کتاب عرضه خواهد شد.

وی در ادامه به رمان «دشت‌های سوزان» که به تازگی مشغول نوشتن آن شده است، اشاره کرد و گفت: متاسفانه حافظه تاریخی ما بسیار ضعیف است و به عقیده من باید هر از چند گاهی در آثار نوشتاری و ادبی و هنری کشور به جنایت‌های دول مختلف از جمله انگلیس در ایران و ضربه‌هایی که این کشورها به لحاظ اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... به دولت و ملت ما وارد آورد، اشاره شود. به همین خاطر به تازگی مشغول نوشتن رمان «دشت‌های سوزان» شدم. این رمان در سال 1914 میلادی زمان جنگ جهانی اول می‌گذرد. در آن زمان انگلیس بخش‌هایی از جنوب ایران را اشغال کرد و آیت‌الله حائری یزدی، فتوای جهاد صادر نمودند. مردم جنوب در یک جهاد گسترده علیه انگلیس، اشغالگران را شکست دادند و از خوزستان بیرون راندند.این حوادث را در قالب رمانی تاریخی خواهم نوشت و امیدوارم بتوانم تا اسفندماه آن را به پایان برسانم .

رمان «دشت‌های سوزان» را انتشارات نیستان منتشر خواهد نمود.

پنجشنبه 1 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط