loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پاییز، بهاری که عاشق شده است

نویسندگان مرتبط : میلاد عرفان پور

رباعی‌های میلاد عرفان پور با نام «پاییز بهاریست که عاشق شده است» منتشر شد.
محمدرضا سنگری در مقدمه‌ای که بر کتاب "پاییز بهاریست که عاشق شده است" ابتدا به قالب رباعی و ظرفیت‌های این قالب شعری پرداخته و نوشته است:
"در سال‌های پس از پیروزی انقلاب کمتر از یک دهه رباعی از قالب‌های پرکاربرد شعری بود و نمونه‌های چشمگیری از آن نیز خلق شد. اما میانه‌های دهه60 رباعی گویان این قالب را رها کردند و به د?گر قال ها به ویژه غزل روی آوردند.کمتر از یک دهه است که دوباره اقبال به رباعی آغاز شده است و نوآوری در فرم، کشف و دستیابی به چشم اندازهای تازه زبانی از دست آوردهای نو در عرصه این قالب است..."
سنگری همچنین در ادامه مقدمه میلاد عرفان پور را رباعی گوی جوان با استعداد خوانده و غافلگیری و ضرباهنگ خوش پایانی شعر، تکاپوی شاعر در کشف مضمون‌های بکر و تازه و تعهد و التزام در اندیشه را شاخص‌های رباعی‌های این شاعر جوان خوانده است.
در یکی از رباعی‌های کتاب می‌خوانیم:
"هرچند به دریا دل ماهی، گیر است
بیچاره اسیر بازی تقدیر است
افتاده میان قایقی فرسوده
از او نگران‌تر، دل ماهیگیر است"
انتشارات سپیده باوران کتاب "پاییز بهاریست که عاشق شده است" را در 64 صفحه با قیمت800 تومان منتشر کرده است. این کتاب به همراه کتابهای دیگر این شاعر جوان در سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه می باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

جمعه 9 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط