loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ دوم «کودک و توفان»

نویسندگان مرتبط : حسین فتاحی

چاپ دوم رمان«کودک و توفان » نوشته حسین فتاحی تولید دفتر کودک و نوجوان مرکز آفرینشهای ادبی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، چاپ دوم رمان«کودک و توفان » نوشته حسین فتاحی تولید دفتر کودک و نوجوان مرکز آفرینشهای ادبی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

بر اساس این گزارش، حسین فتاحی رمان «کودک و توفان»را در سال 1365 نوشته و حالا، در فرایند توجه سوره مهر به آثار مرتبط با گروه سنی نوجوانان تجدید چاپ شده است.

این رمان در مورد یک خانواده ارتشی است ، پدر خانواده طرفدار شاه است و بعد از پیروزی انقلاب بازنشسته می شود و سعی می کند با همکاری دیگر دوستانش علیه جمهوری اسلامی دست به کودتا بزند.

اما پسر نوجوان این خانواده پس ازپی بردن از تصمیم پدر و دیگر دوستانش در ابتدا دچار ترس می شود ولی بعد تصمیم می گیرد هر طور شده پدرش را از این تصمیم منصرف کند.

اما چون نمی تواند پدرش را متقاعد کند با معلمش که از نیروهای انقلابی است صحبت می کند و تصمیم می گیرند نیروهای انقلاب را در جریان بگذارند ودر آخر این توطئه با دستگیری کودتاگران خنثی می شود.

این کتاب با توجه به فضای به وجود آمده پس از انقلاب برای نوجوانان با هدف آشنایی نوجوانان با واقعیت های انقلاب و مبارزات مردم و همچنین شرکت هم نسل هایشان در این مبارزات نوشته شده است.

گفتنی است چاپ دوم این کتاب با ویرایش جدید در 144 صفحه قطع پالتویی با تیراژ 2 هزار و 500 نسخه منتشر شده است.

از این نویسنده کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
روزی ، روزگاری ، مردی . . . بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی
قصه فرماندهان 3 (تکه ای از آسمان - بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی)
ماه مجلس : زندگانی آیت ا... مدرس

یکشنبه 11 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط