loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سویه‌های تاریخ‌نگاری انقلاب

کتاب «سویه‌های تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» با مقالات برگزیده همایش «تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» که به اهتمام خانه کتاب منتشر شده، یکشنبه 18 بهمن 88 در ساختمان گنجینه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مراسم رونمایی کتاب «سویه‌های تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» با حضور؛ حبیب‌الله اسماعیلی، دبیر علمی، قاسم تبریزی، محمدحسن رجبی و لطف‌الله لطفی، کمیته علمی و منیر قادری، دبیر اجرایی همایش «تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود.

کتاب «سویه‌های تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» 31 مقاله برگزیده همایش «تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» را دربرگرفته که 6 و 7 اردیبهشت 88، به مناسبت سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی و به همت موسسه خانه کتاب و از سوی کتاب ماه تاریخ و جغرافیا برگزار شد.

مقالات این اثر، در بخش های؛ نظریه‌پردازی در تاریخ معاصر ایران و نوع‌شناسی تاریخ‌نگاری آن، امام‌خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و تاریخ‌نگاری معاصر ایران، آسیب‌شناسی تاریخ‌نگاری معاصر ایران، معرفی مراکز اسنادی و تاریخ‌پژوهی و بررسی آثار تاریخ‌نگاران معاصر دسته‌بندی شده‌اند.

کتاب «سویه‌های تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» در قطع وزیری و 448 صفحه، با شمارگان 2000 نسخه و بهای 75 هزار ریال توسط خانه کتاب منتشر شده است.

مراسم رونمایی این کتاب ساعت 14 روز یکشنبه 18 بهمن 88 در ساختمان گنجینه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آغاز می‌شود.

سه‌شنبه 13 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط