loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی «خاطرات عزت‌ شاهی» امروز با حضور افروغ

نویسندگان مرتبط : عماد افروغ | محسن کاظمی

کتاب "خاطرات عزت ‌شاهی" شامل ناگفته‌های بسیاری از دوران مبارزه و انقلاب به روایت عزت الله مطهری و نوشته محسن کاظمی، 13 بهمن 88 در فرهنگسرای رسانه معرفی و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این نشست با حضور عماد افروغ، نویسنده و کارشناس مسایل تاریخی و فرهنگی، عزت‌الله مطهری و محسن کاظمی، راوی و نویسنده کتاب «خاطرات عزت‌ شاهی» برگزار می‌شود.

در این برنامه، به بررسی مبانی و اهداف انقلاب و نقش مردم در تداوم آن و بازخوانی و بررسی خاطرات عزت شاهی پرداخته خواهد شد.

در کتاب خاطرات عزت ‌شاهی که به همت محسن کاظمی تدوین شده، ناگفته‌های بسیاری از دوران مبارزه و انقلاب، به ویژه حوادث زندان بیان شده اند.

این کتاب که سی و یکمین مجموعه از خاطرات تهیه شده در دفتر ادبیات انقلاب اسلامی است، مقدمه‌ای محققانه و نثر و روایتی جذاب دارد و به دلیل استقبال خوانندگان، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ پانزدهم رسیده است.

نشست بررسی کتاب «خاطرات عزت‌شاهی ساعت 14 امروز سه‌شنبه 13 بهمن 88 در فرهنگسرای رسانه واقع در میدان ولی‌عصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، جنب پایگاه انتقال خون ، شماره 28 آغاز می‌شود.

سه‌شنبه 13 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط