loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امروز؛ نقد و بررسی کتاب «پاسیاد پسر خاک» در حوزه هنری

نشست نقد و بررسی کتاب «پاسیاد پسر خاک»، شامل زندگی‌نامه و شرح مبارزات مرحوم سیدعلی اکبر ابوترابی فرد به قلم محمد قبادی، امروز سه‌شنبه 20 بهمن 88 در سالن اجتماعات مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشست نقد و بررسی کتاب «پاسیاد پسر خاک»، با حضور پژوهشگران و نویسندگان دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری مانند؛ علیرضا کمری، هدایت‌الله بهبودی، محسن کاظمی، جعفر گلشن و محمد قبادی، تدوین‌گر این اثر برگزار می‌شود.

کتاب «پاسیاد پسر خاک» در 2 فصل به زندگی‌نامه و شرح مبارزات مرحوم سید علی اکبر ابوترابی فرد (1379 ـ 1318) پرداخته است.

فصل دوم این اثر، شرح فعالیت‌های سیدعلی‌اکبر ابوترابی در کمیته استقبال از امام خمینی(ره) و دوران دفاع مقدس و احوال وی در دوران اسارت در زندان‌‌های ارتش متجاوز صدام را در بر دارد.

در انتهای کتاب هم منابع و مأخذ، فهرست اعلام و عکس‌ها و اسنادی منتشر نشده از حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد آورده شده‌اند.

«پاسیاد پسر خاک» در قطع رقعی و 444 صفحه و با شمارگان 2500 نسخه و بهای 68000 ریال توسط انتشارات سوره مهر، به چاپ اول رسیده است.

نشست نقد و بررسی کتاب «پاسیاد پسر خاک»، ساعت 14 امروز سه‌شنبه 20 بهمن 88 در سالن اجتماعات مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آغاز می‌شود.

این کتاب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابلت تهیه است.

سه‌شنبه 20 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط