loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ سی‌ام «من او»

نویسندگان مرتبط : رضا امیرخانی

رمان «من او» نوشته رضا امیرخانی به چاپ سی‌ام رسید و این چاپ با دو جلد سخت و نرم منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در آینده نزدیک چاپ سی‌ام «من او» بدون تغییر و ویرایش نسبت به چاپهای قبلی آن در دوجلد سخت(گالینگور) و جلد نرم(شومیز) از سوی انتشارات سوره مهر منتشر خواهد شد.

هر دو چاپ این کتاب در 424 صفحه، قطع رقعی و شمارگان 2500 نسخه خواهد بود ولی جلد گالینگور آن به قیمت 6500 تومان عرضه می‌شود که نسبت به جلد شومیز آن 500 تومان گرانتر است.

این ‌کتاب در یازده بخش(یکِ من، دوِمن،سهِ من و...) پرداختی است تاریخی به وقایع معاصر ‌در قالبی ‌داستانی با شخصیتها وحوادثی‌ که ممکن‌است در واقعیت نیز‌ رخ داده باشد.

دربخشی ازکتاب می‌خوانیم: «حقیقت این است‌که برای این مصدع شدم که ... دوست داشتم شمارا بیش‌تر‌بشناسم! بیشتر بشناسی؟! مگر دیگر چیزی مانده‌که ندانی؟! حکما فقط اثرانگشت مانده است برای اثبات هویت! بیا... خوب شد؟! از ته دل خندیدم. می‌گویم: منظورم این نبود! منظورم شناختن است... شناختن واقعی! علی ‌فتاح آهی‌ کشیده و می‌گوید: به قول‌خودت: رجوع کنید به... (روی دسته مبل ضرب‌گرفت) یکِ من،یکِ او، دوی من،دوی او،سه من، سه او ... خنده ام گرفت: یک هو رجوع کنید به منِ او! خیلی عجیب بود. دراتاق پنج دری قصه نشسته بودیم؛ روبه روی هم؛ چشم درچشم. من و او ...»

در ابتدای کتاب اشاره شده است که بنابر توصیه نویسنده، کارگاه قصه و رمان حوزه هنری هیچ‌گونه دخل و تصرفی در رسم‌الخط رمان «من او» نکرده و دقیقاً شیوه رسم‌الخط اصل اثر را رعایت کرده است.

از این نویسنده کتابهای زیر در فروشگاه دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و دیگر مراکز توزیع مرتبط موجود و قابل تهیه است:
ارمیا
از به
بیوتن
داستان سیستان
من او
ناصر ارمنی
نشت نشا: جستاری پیرامون فرار مغزها

یکشنبه 25 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط