loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دوجلد از سه‌گانه «قصه‌های سبلان» بایرامی تجدید چاپ می‌شود

نویسندگان مرتبط : محمدرضا بایرامی

کتابهای «در ییلاق» و «برلبه پرتگاه» دو جلد تجدید چاپ نشده سه‌گانه «قصه‌های سبلان» نوشته محمدرضا بایرامی پس از 16 سال تجدید چاپ می‌شود.

محمدرضا بایرامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کتابهای «در ییلاق»، «برلبه پرتگاه» و «کوه مرا صدا زد» سه گانه‌ای را تشکیل می‌دهند که از بین آنها دو کتاب اول تجدید چاپ نشده است در حالی که «کوه مرا صدا زد» تاکنون به چاپ ششم رسیده است.

وی ادامه داد: قرار است پس از سالها دو جلد از این سه‌گانه که تاکنون تجدید چاپ نشده است توسط انتشارات سوره مهر عرضه شود که برای چاپ جدید این کتابها تصمیم بر این شد که چاپ جدید نیز بدون تغییر نسبت به نسخه اولیه منتشر شود.همچنین قرار است مجموعه داستان «به دنبال صدای او» نیز برای گروه سنی نوجوان تجدید چاپ شود.

چاپ جدید این کتابها که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده در قطع رقعی، شمارگان 2500 نسخه منتشر خواهد شد.

این سه رمان از سه گانه «قصه های سبلان» بایرامی هستند که در سال 1372 توسط انتشارات سوره مهر منتشر شدند. این رمانها پیوستگی مضمونی داشته و رنج ها، تلاش ها و کشمکشهای مردمان منطقه سبلان را به تصویر می کشند.

«کوه مرا صدا زد» که از مجموعه کتابهای طلایی سوره مهر است توانسته جوایز بسیاری را در داخل و خارج کشور به خود اختصاص دهد. از جمله این جوایز می توان به جایزه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، مجله سوره نوجوان و ... در داخل و جایزه‌ ‌خرس طلایی استان برن و کتاب سال سوییس (جایزه مار عینکی آبی) اشاره کرد.

این کتاب توسط مترجم آلمانی «یوتا هیمل رایش» به زبان آلمانی ترجمه شده و ترجمه وی مورد توجه منتقدان و مطبوعات آلمانی زبان قرار گرفته وجایزه‌ای از محافل ادبی سوییس را نیز برای مترجم به همراه داشته است.

«ص‍دای‌ ب‍ال‌ ن‍س‍ی‍م‌»، «پرواز، همیشه»(فرازهایی از زندگی سرلشکر شهید احمد کاظمی)، «خون‌ نوشت»، «در انتظار آن لحظه»(خاطرات زندگی سردار شهید حاج علی محمدی‌پور فرمانده گردان۴۱۲ از لشکر ۴۱ ثارالله)، «دره‌ پ‍ل‍ن‍گ‌ها»، «و این صدای جنگ» و «ع‍ق‍اب‌های‌ ت‍پ‍ه‌ ش‍ص‍ت‌» از جمله آثار منتشر شده به قلم بایرامی در حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس‌اند.

از این نویسنده ادبیات پایداری کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
در مینودر
دشت شقایق ها
سه روایت از یک مرد
عبور از کویر: بر اساس زندگی سردار شهید حاج علی محمدی پور
هفت روز آخر
پاییز صحرا
پل معلق


شنبه 1 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط