loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

15 مجموعه با مضامین آیینی

نویسندگان مرتبط : پرویز بیگی حبیب آبادی

مدیر انتشارات فصل پنجم از انتشار 15 مجموعه شعر با مضامین اجتماعی، پایداری و آیینی‌ خبر داد.

«پرویز بیگی حبیب‌آبادی»، مدیر انتشارات فصل پنجم، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، گفت: این انتشارات به زودی 15 مجموعه شعر با مضامین آیینی، اجتماعی، پایداری و عاشقانه روانه بازار نشر می‌کند.

چاپ دوم «چتر باران عطر می‌پراند» به قلم «امین جعفری»، چاپ نهم «طوفان واژه‌ها» سروده «سیدحمیدرضا برقعی» و «گندم و گوشواره، آهن و آرواره» اثر «سیدمحمود سجادی» از دیگر آثار این انتشارات است.

بیگی حبیب‌آبادی افزود: همچنین مجموعه اشعار ترکی «محمود مهدوی»، نیز به زودی منتشر می‌شود. چاپ مجدد «گنجشک‌ها فردا برایم حرف‌ها دارند» سروده «مهتاب بازوند» نیز از دیگر آثار این انتشارات است که به بازار نشر می‌آید.

مدیر انتشارات فصل پنجم ادامه داد: مجموعه اشعار «مریم حقیقت»، «پریسا فتحیان‌پور»، «پیام جهانگیری»، «حبیب‌الله بخشوده»، «محمدتقی جنت امانی» و «محمدرضا طاهری»، نیز در دست چاپ است.

به گفته وی، مجموعه اشعار طنز «بدبخت شدیم، گاومان زائیده» اثر «علی بهشت آیین»، شاعر شیرازی در 48 صفحه، از جمله آثاری است که به زودی روانه بازار نشر می‌شود.

بیگی حبیب‌آبادی، در ادامه گفت: مجموعه اشعار «بخت‌گشایی با وقت قبلی» به قلم «ربیعی» و «چله تاک» سومین اثر «علیرضا بدیع» هم‌اکنون در دست انتشارند و تا دو هفته آینده منتشر می‌شوند.

سه‌شنبه 4 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط