loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همایش بین‌المللی «امام موسی صدر؛ انسان عقل و اخلاق»

نویسندگان مرتبط : سید موسی صدر

همایش بین‌المللی «امام موسی صدر؛ انسان عقل و اخلاق» روز شنبه، هشتم اسفندماه از ساعت 8:30 تا 18 در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، در این همایش، آرا و اندیشه‌های امام موسی صدر در زمینه‌های گوناگون با حضور اندیشمندان و شخصیت‌های سیاسی، علمی و مذهبی داخلی و خارجی بررسی می‌شود.

مهدی فرخیان عضو هیئت علمی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با بیان این مسئله اظهار کرد: در این همایش حمید صدر فرزند امام موسی صدر، شیخ مصطفی ملص، پدر آنتوان ضو و حسن قبلان از کشور لبنان و آیت‌الله واعظ‌ زاده خراسانی، عاشوری؛ ریاست دانشگاه فردوسی مشهد، هادی وکیلی و تنی چند از اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به موضوع مقالات و سخنرانی‌های این همایش افزود: «مقاومت و جامعه مقاوم در اندیشه و روش امام موسی صدر»، «ناپدید شدگی اجباری در حقوق بین‌الملل و قضیه امام موسی صدر»، «گفت‌وگوی مسیحیت و اسلام از دیدگاه امام موسی صدر»، «گفتمان سیاسی ـ فرهنگی امام موسی صدر و منازعات گفتمانی» و «فرهنگ گفت‌وگو و تعامل با مخالف از نگاه امام موسی صدر» موضوعاتی است که صاحب‌نظران داخلی و خارجی، در این همایش بررسی و ارائه خواهند کرد.

گفتنی است این همایش از ساعت 8:30 تا 18 روز شنبه هشتم اسفند 1388 در آمفی تئاتر دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد، به نشانی: مشهد، ابتدای بلوار وکیل‌آباد، دانشگاه فردوسی مشهد، برگزار می‌شود.

آثار مکتوب زیر از این اندیشمند و متفکر مسلمان در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
• امام موسی صدر
• اندیشه ربوده شده: گفتارهایی درباره امام موسی صدر جلد 1
• رهیافت های اقتصادی اسلام
• سید موسی صدر
• نای و نی (در قلمرو اندیشه امام موسی صدر1)

سه‌شنبه 4 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط