loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«پلاک هشت» با تاریخ شفاهی در ادبیات جنگ منتشر شد

هشتمین شماره فصلنامه تخصصی فرهنگ و هنر پایداری «پلاک هشت» با نگاهی به تاریخ شفاهی در ادبیات دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این شماره از نشریه «پلاک هشت» آثار و گفتاری از نادر طالب زاده، علیرضا کمری، محمدرضا سنگری، علیرضا قزوه، بهروز اثباتی، اکبر عالمی، جهانگیر خسروشاهی و...منتشر شده است.

خوانندگان می توانند علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار هنر و ادبیات دفاع مقدس در صفحه دیده بان، مطالبی چون شفاف سازی، دشمنِ دشمن است! بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کربلا سرزمین تولید عسل است نوشته دکتر سنگری، تاریخ شفاهی؛ فرصتی که می سوزد نوشته علیرضا کمری و هشت نبرد زمستانی در هشت سال دفاع مقدس را در صفحه اندیشه و ادب این نشریه مطالعه کنند.

«تهاجم به سبک سایبری، تقابل به شیوه اشکانی» و «قورباغه در دهان مار» از جمله مطالب صفحه «رزم در قاب» نشریه «پلاک هشت» است.

در صفحه رنگ جنگ این شماره از فصلنامه پلاک هشت مطلبی در مورد تمبرهای انقلاب و دفاع مقدس با عنوان ملالی نیست جز دوری شما و بوی بهشت نگاهی بر عکسهای مجید کلهر و محمد بهمنی از قبور مطهر شهدای بهشت زهرا منتشر شده است.

در این شماره علاوه بر بررسی نمایش «خنکاری ختم خاطره» با حضور کارگردان و هنرمندان این نمایش، مطلبی با عنوان «شیپور کورش و نوای آهنگران» و تأملی در مجموعه شعر «وطنم ابراهیم» سروده محمدرضا سهرابی نژاد نیز به چاپ رسیده است.

فصلنامه زمستانه «پلاک هشت» از سوی معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در 95 صفحه با قیمت 1000 تومان منتشر شد.

گفتنی است این نشریه به همراه نشریات راه، پگاه حوزه، امتداد، یادآور و... در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 5 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط