loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شنبه؛ برگزاری همایش بین‌المللی امت واحده در تهران

دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده با اعلام خبر برگزاری همایش «امت واحده؛ راه‌کار مقابله با استکبار جهانی»، بازگشت به ایده قرآنی امت واحده تنها راه مقابله با استکبار جهانی در شرایط کنونی جهان است.

به گزارش فارس، سید روح‌الله رضوی، دبیر «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» (IUUU)، با بیان مطلب فوق افزود: در زمانی که جهان استکبار با همه توان در پی محو و نابودی تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است، لازم است تا تمامی مسلمانان با بازخوانی اندیشه ناب و قرآنی وحدت نظام معادلات جهانی را بیش از پیش به نفع جبهه استضعاف تغییر دهند.
رضوی در ادامه با اعلام خبر برگزاری همایش امت واحده؛ راه‌کار مقابله با استکبار جهانی به عنوان آغاز به کار رسمی اتحادیه بین‌المللی امت واحده در تاریخ 8 اسفند اظهار داشت: اتحادیه بین‌المللی امت واحده با احساس ضرورت در راستای فعالیت‌های غیر دولتی و تخصصی در حوزه مسائل جهان اسلام عملاً پس از جنگ 22 روزه غزه فعالیت‌های خود را آغاز کرده است که مراسم آغاز به کار رسمی آن با حضور سخنرانانی از کشورهای پاکستان و لبنان و نیز سخنرانی مهندس سعید قاسمی، عضو هیات امنای این اتحادیه در آغاز هفته وحدت برگزار خواهد شد.
مراسم آغاز به کار رسمی اتحادیه بین‌المللی امت واحده در محل سالن شماره 1 سینما فلسطین واقع در خیابان طالقانی در تاریخ 8 اسفندماه از ساعت 14 برگزار خواهد شد.

پنجشنبه 6 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط