loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدیدچاپ نظام اخلاقی اسلام

نویسندگان مرتبط : جعفر سبحانی تبریزی

موسسه بوستان کتاب دومین ویرایش کتاب «نظام اخلاقی اسلام» اثری از آیت‌الله جعفر سبحانی را به چاپ هشتم می‌رساند. این کتاب در شمار آثار تفاسیر قرآنی این مرکز قرار دارد./
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با توجه به این که ارزش‏هاى اخلاقى، بنیان فرهنگ یک ملت محسوب مى‏شوند و در آیات و احادیث، اهتمام بسیارى به حفظ و بسط ارزش‏هاى اخلاقى در جامعه شده است، این اثر می‌کوشد با نگاهی تفسیری به سوره حجرات، به تبیین این ارزش‌ها بپردازد.

آیات سوره مبارکه حجرات به تبیین مباحث گوناگون اخلاقى اختصاص دارند و ارزش‏هایى نظیر انضباط، متانت، برادرى، صلح، وجدان اخلاقى و فداکارى و همچنین ضد ارزش‏هایى از جمله بدبینى، عیب‏جویى، شایعه‏سازى را بیان می‌کنند. این آیات با تاکید بر حفظ ارزش‏ها بر نهی ضد ارزش‏ها اهتمام دارند.

کتاب حاضر که به نوعی تفسیر سوره حجرات است، برای بسط ارزش‏هاى اخلاقى و اعتلاى فرهنگ اسلامى در جامعه به نگارش درآمده است.

همچنین موسسه بوستان کتاب، سررسید بوستان 1389 را منتشر کرده است. این اثر می‌کوشد پنجره‌اى به سوى «توحید»، «ولایت» و «معرفت» بگشاید و با اشاره به آیات و احادیث اسلامی به تبیین فرهنگ مطالعه و تعمق در آرای بزرگان بپردازد.

این سررسید 366 آیه و حدیث در 160 موضوع اخلاقى، اجتماعى و تاریخى و ... را در بردارد و احادیث هر روز آن با جملاتى آموزنده از عالمان و بزرگان همراهند.

هشتمین چاپ کتاب «نظام اخلاقی اسلام» از سوی موسسه بوستان کتاب در قطع رقعی، جلد شومیز و بهای 28000 ریال برای مخاطبان عمومی روانه بازار نشر شده است.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده اندیشمند در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
آئین وهابیت
عقاید اسلامی در پرتو قرآن ، حدیث و عقل
فروغ ابدیت
فروغ ولایت
منشور عقاید امامیه
وهابیت مبانی فکری و کارنامه عملی
گزیده سیمای عقاید شیعه: خلاصه ترجمه کتاب دلیل المرشدین الی الحق الیقین
یاس در آتش: شهادت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در آینه اسناد تاریخی اهل سنت

شنبه 8 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط