loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه کتاب تازه از محمدرضا سرشار منتشر می‌شود

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

«شهری که مردم آن با زانو راه می رفتند»،«قصه پر غصه ما»، «غیر از خدا هیچ کس نبود» عناوین کتاب‌هایی تازه‌ از محمدرضا سرشار است که به زودی به بازار کتاب می‌آید.

به گزارش شبکه ایران، «شهری که مردم آن با زانو راه می‌رفتند»،«قصه پر غصه ما» ،«غیر از خدا هیچ کس نبود» عناوین کتاب‌هایی از محمدرضا سرشار است که قرار است در آینده‌ای نزدیک به بازار کتاب عرضه شود.
در همین ارتباط محمدرضا سرشار به سوره مهر گفت: کتاب «شهری که مردم آن با زانو راه می رفتند» در اصل اقتباسی از یک داستان تخیلی و افسانه‎ای خارجی مربوط به 50 سال پیش است. این داستان جنبه نمادین دارد و من ضمن الهام از خطوط کلی داستان، داستان را به طور کامل تغییر دادم و تبدیل به یک داستان جدید شد.
وی با اشاره به اینکه چاپ اول تا سوم این کتاب قبلا منتشر شده، ادامه داد: پس از اقدام سوره مهر در طرح تجمیع آثار نویسندگان مطرح، چاپ چهارم کتاب «شهری که مردم آن با زانو راه می‌رفتند» توسط این ناشر منتشر گردیده و قرار است چاپ پنجم کتاب نیز بدون ویرایش منتشر شود.
سرشار درباره کتاب «قصه پرغصه ما» نیز گفت: این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی است که طی سال‌های گذشته به صورت پراکنده در نشریات مختلف چاپ شد. این کتاب نیز قبلا 7بار در شمارگان 10 هزار نسخه و مجموع 70 هزار نسخه منتشر شده و قرار است به زودی به چاپ مجدد برسد.
وی با بیان اینکه در چاپ جدید دو داستان اضافه شده، افزود: این کتاب در ویرایش تغییر چندانی نداشته و تنها ویرایش رسم الخطی صورت گرفته است.
سرشار همچنین به آخرین کتاب در حال چاپ خود نیز اشاره کرد و گفت: «غیر از خدا هیچ کس نبود» نیز مجموعه داستان‌های قدیمی و تاریخی است که در سال‌های گذشته در مطبوعات چاپ شده و این کتاب نیز مثل «قصه پر غصه ما» قبلا 7 بار تجدید چاپ شده و در طرح تجمیع آثار نویسندگان برای چندمین بار به بازار کتاب می‌آید.
گفتنی است که در این کتاب، یک داستان دو قسمتی بنام «هوش ثروت است» و «قاضی و دخترباهوش» از زبان عربی ترجمه و در این کتاب آورده شده است.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده و منتقد ادبی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
•آنک آن یتیم نظر کرده
•حقیقت بوف کور
•راز شهرت صادق هدایت
•عکس انتخاباتی با کت احمدی نژاد یا چگونه یک نویسنده سیاستمدار می شود
•پشت دیوار شب (مجموعه داستان)

پنجشنبه 13 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط