loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جامع‌ ترین نرم‌افزار بهائیت

نرم‌افزار «بهاء بی‌بها» به‌عنوان جامع‌ترین نرم‌افزار پیرامون فرقه ضاله بهائیت رونمایی شد. مدیر تحقیقات و پژوهش‌های موسسه «احرار اندیشه»، نرم‌افزار «بهاء بی‌بها» را کامل‌ترین و جامع‌ترین نرم‌افزار علمی- تحقیقی دراین‌باره عنوان کرد و گفت: هدف از تولید این محصول پاسخ‌گویی به نیازهای علمی و اطلاعاتی کاربران فضای دیجیتال در رابطه با این فرقه ضاله و همچنین به منظور آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان نسبت به گروه انحرافی و صهیونیستی بهائیت است.

مهدی صاحبی این نرم‌افزار را کامل‌ترین و جامع‌ترین منبع الکترونیک برای شناخت افکار و اندیشه‌های این فرقه ضاله معرفی و اظهار کرد: با توجه به اقدامات شوم و فتنه‌گری‌های این فرقه ضاله از بدو تأسیس تاکنون بر علیه دین مقدس اسلام و سوء استفاده سردمداران منفورشان از مبحث مهدویت و همچنین تبلیغات گسترده و هزینه‌های بی‌شماری که آنان با پشتوانه صهیونیسم و استکبار جهانی به منظور ایجاد شکاف بین صفوف امّت اسلامی و ترویج انحرافات فکری کرده‌اند و از آن جهت که دین مبین اسلام دین مبارزه با بدعت‌ها و نفاق‌ها است بر آن شدیم تا با استفاده از ابزارهای نوین علمی و اطلاع‌رسانی در مقابل اینگونه بدعت‌گران ایستاده و از آئین و دین و مذهب حقّه خویش دفاع کنیم.

از همین رو موسسه احرار اندیشه تصمیم گرفت تا با استفاده از منابع غنی و منطق مستحکم مذهب شیعه که برگرفته از قرآن و عترت است، ضعف فکری و انحرافات اعتقادی این گروه مطرود را در مرحله اوّل به پیروان فریب خورده‌شان تبیین کند تا شاید با تفکر و تامّل بیشتر به ضلالت و گمراهی خویش پی‌برده و راه نجاتی یابند و از رأفت اسلامی در دنیا و آخرت به نفع خویش بهره‌برند و در مرحله دوّم خدمتی نوین به پژوهشگران، محققان، جوانان و مردم عزیزمان به منظور آشنایی بیشتر با تاریخچه، شخصیت‌ها، اندیشه‌ها و اهداف شیطانی این فرقه کرده باشد.

وی درباره محتویات و امکانات این نرم‌افزار گفت: نرم‌افزار «بهاء بی‌بها» شامل ده بخش به این شرح است:

در بخش تاریخچه به ارائه فهرست کاملی از تاریخچه بهائیت بصورت موضوع بندی شده (پیدایش، انشعابات، بهائیت در ایران، در عصر قاجار، در عصر پهلوی، رابطه بهائیت با آمریکا، بهائیت و انگلیس و ....) در قالب260 عنوان پرداخته شده است.

در بخش شخصیت‌ها معرفی سردمداران و شخصیت‌های تأثیرگذار در پیدایش و رشد و توسعه فرقه ضاله بهائیت همچون: زرین تاج قزوینی، کاظم رشتی، احمد احسائی، عباس افندی، علی محمد باب، قدوس، قرة العین، میرزا حسینعلی نوری و ... در قالب 150 ریز موضوع صورت گرفته است.

در بخش افکار و اندیشه‌ها ارائه لیست جامعی از افکار و اندیشه‌ها و آداب و احکام مربوط به بهائیت در 265 عنوان انجام شده است.

بخش جنایات به ذکر و بررسی 10ها مورد از جنایات و خیانات فرقه منحرف بهائیت بر علیه اسلام و بشریت در اقصی نقاط جهان می‌پردازد.

در بخش اخبار لیستی از اخبار مربوط به بهائیت در گوشه و کنار جهان به نقل از منابع معتبر خبری ارائه می‌شود.

در بخش کتابخانه یک کتابخانه دیجیتالى جامع با بیش از 416 عنوان کتاب و مقاله (با 9000 هزار ریزموضوع) پیرامون بهائیت برای سهولت تحقیق و مطالعه علاقمندان ارائه شده است و در بخش کتابشناسى حدود 450 عنوان کتاب و مقاله درباره بهائیت به زبان‌های فارسى، انگلیسی و... به همراه امکان دسترسی به فهرست آنها معرفی می‌شود.

بخش نوا و نما شامل فیلم‌های مستند بهائیت‌پژوهی و همچنین سخنرانی‌هایی از استاد مردانی، استاد بازیاز و حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد پیرامون بهائیت است و در گالری تصاویر تصاویر گرافیکی زیبایی در رابطه با فرقه ضاله بهائیت مشاهده می‌شود.

نجات یافتگان عنوان بخشی است که به معرفی جامع و کامل برخی توابین و نجات یافتگان همچون ادیب مسعودی، حسین فلاح، فضل‌الله مهتدی، عبدالحسین آیتی، مهناز رئوفی و ... از دامن شوم بهائیت می‌پردازد.

صاحبی در پایان امکان جستجوی سریع در عناوین و متون اطلاعات مربوطه، امکان فیش‌برداری از مطالب و انتقال آن به یادداشت و چاپ آنها و انتقال آن به برنامه‌ها و محیط‌های دیگر را از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار عنوان کرد.

محصولات زیر درباره بهائیت در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
دستهای شیطانی: بررسی عملکرد فرقه ضاله بهائیت در ایران
پشت پرده تشکیلات: خاطرات عضو سابق حزب بهائیت نیمه پنهان ج 33
بهائیت در ایران
سایه شوم، خاطرات یک نجات یافته از بهائیت نیمه پنهان ج 26
بهائیت
قبیله تزویر: نقد بهائیت از درون

شنبه 15 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط