loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افتتاح فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی دفاعمقدس در تهران

نمایشگاه و فروشگاه دایمی محصولات فرهنگی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی موسسه جنات فکه با 1500 عنوان کتاب، 13 اسفند 88 در شرق تهران افتتاح شد.

علی حسین‌پور، رییس موسسه جنات فکه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار داشت: مراسم افتتاح این نمایشگاه و فروشگاه دایمی با حضور محمد مهدی عبدخدایی،‌ دبیرکل جمعیت فداییان اسلام و آخرین بازمانده این گروه، حجت الاسلام سید حسن ربانی،‌ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و‌ خانواده‌های شهدا و جمعی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس برگزار شد.

وی با بیان این که برای افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دایمی محصولات فرهنگی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی موسسه جنات فکه با 20 ناشر فعال دفاع مقدس ارتباط برقرار شده، گفت: محصولات نشرهای صریر،‌ شاهد، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مرکز اسناد انقلاب اسلامی و هیات معارف جنگ در این فروشگاه ارایه می‌شوند.

حسین‌پور با اشاره به عدم وجود مرکزی برای عرضه محصولات فرهنگی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در شرق تهران تصریح کرد: این فروشگاه با هدف ایجاد ارتباط مردم با نهادهای فرهنگی و محفلی برای تحقیقات پایان نامه ای در حوزه دفاع مقدس و همچنین ایجاد کارگاه های آموزشی داستان نویسی در شرق تهران افتتاح شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی جنات فکه افزود: این فروشگاه علاوه بر کتاب‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به عرضه محصولات دیگر فرهنگی این حوزه مانند؛ نرم افزارها و نشریات ادبیات داستانی و خاطرات دفاع مقدس می‌پردازد.

وی با اشاره به تخفیف 10 درصدی محصولات ارایه شده در نمایشگاه و فروشگاه دایمی محصولات فرهنگی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی موسسه "جنات فکه" خاطرنشان کرد: در این فروشگاه 1500 عنوان کتاب در قالب حدود 5 هزار جلد عرضه می شوند.

نمایشگاه و فروشگاه دایمی محصولات فرهنگی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی موسسه جنات فکه در خیابان دماوند، چهارراه خاقانی، خیابان بلال حبشی، تقاطع خیابان باباطاهر واقع شده است.

سایت پاتوق کتاب افتتاح این مرکز توزیع محصولات جبهه فرهنگی انقلاب را به دست اندرکاران این مجموعه تبریک می گوید و آرزوی موفقیت برای آنها می نماید.

یکشنبه 16 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط