loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازه‌ترین شماره ماهنامه «راه» منتشر شد

چهل و چهارمین شماره ماهنامه «راه» با پرونده ویژه‌ به نام «عملکرد نخبگان در زمان جنگ‌های جمل و صفین و برخورد امیرالمومنین(ع)» منتشر شد.

چهل و چهارمین شماره مجله فرهنگی ـ تحلیلی راه مشتمل بر پرونده‌هایی درباره «عملکرد نخبگان در زمان جنگهای جمل و صفین و برخورد امیرالمومنین(ع)» منتشر شد.

در این پرونده ویژه «مهدی منتظرقائم»، «ابراهیم سوزنچی» و حجت‌الاسلام همازاده در گفت‌وگوها و مقالاتی به بررسی دوره فتنه در زمان امیرالمومنین و برخورد ایشان با فتنه‌گران و نخبگان پرداخته‌اند که عنوان این مقالات عبارتند از «می‌خواهند مهر هواداری انقلاب به آنها نخورد»، «پس از صبر و مدارا...» و «در صفین با علی در کربلا برحسین».

در بخش هنر این شماره از این ماهنامه نیز «نعمت‌الله سعیدی» در مقاله‌ای با عنوان «کرکس‌های یأس» تحلیلی درباره شعر امروز انقلاب اسلامی ارائه داده که در ادامه با پرونده ویژه‌ای با موضوع بیت و هشتمین جشنوراه بین‌المللی فیلم فجر همراه شده است. در این بخش از این ماهنامه «رضا زاده‌محمدی»، «نعمت‌الله سعیدی»، «مهدی خالقی»، «علی‌محمد‌ مودب» و «وحید جلیلی» در یادداشت‌هایی با عنوان «واقع‌گرایی بی‌داستان»، «ذهن‌گرایی با داستان»، «ماجراهای اتل و متل» و «وقتی جای طلبکار و بدهکار عوض می‌شود»، «ما شاه‌تان بودیم چه کیفی می‌داد» و «روشنفکری و جداییش از مردم» جشنواره فیلم فجر را نقد کرده‌اند.

گفت‌و‌گو با «هادی علی‌اکبری» درباره فعالیت‌های شبانه‌روزی در مسجد الجواد (ع) تحت عنوان «ماجراهای مسجد شبانه‌روزی» آغاز می‌شود و گفت‌و‌گو با «جواد اردکانی» و همچنین «انسیه شاه‌حسینی» کارگردان سینما نیز از جمله‌ گفت‌وگو‌های منتشرشده در این شماره از این ماهنامه است.

«قرآن کتاب درسی بچه‌هاست» پرونده‌ای است درباره مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) به سرپرستی حجت‌الاسلام نظافت و نیز گفت‌و‌گو با مدیر انتشارات بین‌المللی انصاریان با نام «توضیح‌المسائل ژاپنی می‌خواست... نداشتیم» و با موضوع انتشار کتاب دینی به زبان‌های خارجی از جمله دیگر بخش‌های این شماره از این ماهنامه به شمار می‌آید.

شماره چهل و چهارم ماهنامه فرهنگی تحلیل راه با صاحب‌امتیازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با سردبیری وحید جلیلی منتشر شده است.

ماهنامه راه به همراه نشریاتی چون پنجره، امتداد، شاهد یاران، پگاه حوزه، موعود و... در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب قابل تهیه است.

چهارشنبه 19 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط