loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر سبحان سبحانی

نویسندگان مرتبط : جعفر سبحانی تبریزی

پنج جلد از مجموعه 50 جلدی تفسیر «سبحان» برگرفته از مباحث تفسیری آیت‌الله «جعفر سبحانی» به کوشش «محمد بیستونی» از سوی موسسه قرآنی «تفسیر جوان» برای ارائه در نمایشگاه کتاب تهران منتشر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) موسسه قرآنی «تفسیر جوان» انتشار مجموعه 50 جلدی تفسیر «سبحان» تفسیر موضوعی برگرفته از مباحث تفسیری آیت‌الله سبحانی را در دست انتشار دارد.
«محمد بیستونی» رئیس موسسه قرآنی «تفسیر جوان» با اعلام این خبر به ایکنا گفت: تفسیر سبحان از مجموعه آثار تفسیری آیت‌الله «جعفر سبحانی» اقتباس شده است، این طرح در 50 جلد، موضوعات مختلف قرآنی را در خود جای داده است.
وی با بیان این مطلب که مخاطبان تفسیر سبحان، جوانان هستند، گفت: هم‌اکنون 5 جلد از این مجموعه که 5 موضوع مستقل مانند تسبیح طبیعت، متافیزیک در قرآن، جوان برتر از نظر قرآن و ... را ارائه می‌دهند در دست انتشار است و برای ارائه در نمایشگاه کتاب تهران توزیع می‌‌شود.
بیستونی تصریح کرد: آیت‌الله سبحانی نخستین کسی بودند که در 50 سال قبل تفسیر موضوعی فارسی را در ایران ابداع کردند، اما متأسفانه آثار ایشان تاکنون مهجور مانده و متأسفانه در بین جوانان به دلیل نوع خاص چاپ، مفصل بودن موضوع و قطع وزیری داشتن جا باز نکرده است، بنابراین ما به وی طرح تفسیر سبحان را پیشنهاد دادیم و با موافقت وی مجموعه آثار آیت‌الله سبحانی به سبک آثار معمول موسسه تفسیر جوان ساده‌سازی و منتشر می‌شود.
این قرآن‌پژوه افزود: در این طرح تلاش داشتیم تا ضمن اصالت متن و رعایت امانتداری، مطالب را حتی‌المقدور ساده کرده، آیات اعراب‌گذاری و فهرستی موضوعی برای آیات انتخاب کنیم، در نهایت نیز محتوا را با طرح جلدهای گرافیکی جذابی ارائه کنیم.
این گزارش حاکی است 5 جلد از مجموعه 50 جلدی «تفسیر سبحان» به کوشش «محمد بیستونی» از سوی موسسه «تفسیر جوان» در قطع جیبی و برای ارائه در نمایشگاه کتاب تهران منتشر می‌شود.

آثار مکتوب زیر از این استاد برجسته حوزه و جهان تشیع در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:

آئین وهابیت
عقاید اسلامی در پرتو قرآن ، حدیث و عقل
فروغ ابدیت: تجزیه و تحلیل کاملی از زندگانی پیامبر اکرم (ص)
فروغ ولایت
منشور عقاید امامیه
وهابیت مبانی فکری و کارنامه عملی
گزیده سیمای عقاید شیعه: خلاصه ترجمه کتاب دلیل المرشدین الی الحق الیقین
یاس در آتش: شهادت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در آینه اسناد تاریخی اهل سنت

پنجشنبه 20 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط