loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتاب همرزمان حسین (علیه السلام) توسط نشر انقلاب اسلامی

انتشارات مرتبط : انقلاب اسلامی

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

جدیدترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی، با موضوع تحلیل مبارزات سیاسی امامان معصوم(علیهم السّلام) در کلام رهبر معظّم انقلاب اسلامی با عنوان همرزمان حسین(علیه السّلام) منتشر شد

شنبه 11 آذر 1396

کتاب همرزمان حسین(علیه السّلام)، مجموعه‎ی ده سخنرانی رهبر معظم انقلاب در باب عنصر مبارزه در سیره ی ائمّه ی معصومین(علیهم السّلام) است که در محرّم سال 1393 هجری قمری برابر با بهمن 1351 هجری شمسی _ که فضای اختناق ستم شاهی و فشار و سرکوب مبارزان توسّط ساواک رژیم بیدادگر پهلوی به اوج خود رسیده بود _ در هیئت «انصارالحسین(علیه السّلام)» تهران ایراد شده است.

معظّمٌ له در این سلسله سخنرانیها، درباره ی اهمّیّت شناخت صحیح امامان و توطئه ی دشمنان برای تحریف چهره ی مبارزاتی آنان، معنای جهاد و مقصود از مجاهدت ائمّه(علیهم السّلام) سخن گفته اند.

وحدت شخصیّت معصومین(علیهم السّلام) در امر جهاد و حیات سیاسی امام سجّاد، امام باقر، امام صادق و امام کاظم(علیهم السّلام) را تحلیل کرده و با طرح «انسان 250 ساله»، مراد از آن را توضیح داده اند. سپس به بیان حقیقت فعّالیّتهای سیاسی آشکار امامزادگان از قبیل زیدبن علی(علیه السّلام) پرداخته اند، و سپس وجه توجّه ائمّه(علیهم السّلام) به شعرای مجاهد و برخورد سخت با علمای درباری را بیان کرده و مقصود از تقیّه را شرح داده اند.

اینک مؤسّسه ی پژوهشی _ فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی)) مجموعه ی متن سخنرانیها را که پس از پیاده سازی از سند صوتی، ویرایش و تنظیم شده است، در اختیار خوانندگان ارجمند، جویندگان راه و روش واقعی ائمّه ی هدی(علیهم السّلام) قرار میدهد.
برای مشاهده جزئیات کتاب و خرید اینترنتی با تخفیف اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط