loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «بَر تبعید» رونمایی شد/ روایت ۲۵۸ روز تبعید آیت الله خامنه ای در ایرانشهر و جیرفت

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

کتاب «بَر تبعید» درباره دوران تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر و جیرفت که انتشارات «صهبا» آن را منتشر کرده، با حضور سعید جلیلی رونمایی شد.

یکشنبه 3 دی 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «بَر تبعید» درباره دوران تبعید رهبر انقلاب اسلامی در ایرانشهر و جیرفت که توسط انتشارات «صهبا» منتشر شده، رونمایی شد.

همزمان با چهلمین سالروز تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر (28 آذر 1356) طیّ مراسمی در این شهر، از کتاب «بَر تبعید» رونمایی شد. «بر تبعید» تازه ترین کتاب انتشارات صهباست که دربارۀ دورانِ 285 روزۀ تبعید حضرت آیت الله خامنه ای در سال های 56 و 57 به دو شهر ایرانشهر و جیرفت است.

مراسم رونمایی این کتاب، با حضور و سخنرانی سعید جلیلی برگزار شد. جلیلی در این مراسم یکی از امتیازات آیت الله خامنه ای را اینگونه برشمردند که ایشان به آنچه می گویند عمل می کنند؛ و سعی می کنند این را امتداد بدهند در سبک زندگی، در مسائل سیاسی، در مسائل اجتماعی، در مسائل فرهنگی، و در همه چیز.

دکتر جلیلی با اشاره به کتاب «بر تبعید» گفت: شما تمام این کتاب را که نگاه می کنید، می بینید که آقا در آن سن و سال و در آن شرایط، همۀ لحظات و اتفاقات و جریانات را در مسیر بندگی عبودیت خداوند آورده است. مثلاً وقتی سیل اتفاق افتاد، ایشان می توانستند به دعا کردن بسنده کنند؛ اما می بینیم که ایشان با تمام توان به میدان می آیند و تمام کشور را ـ از مشهد و یزد و کرمان و تهران و ... ـ بسیج می کنند برای حل مشکلات مردم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط