loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ ششم «حوزه باید انقلابی بماند» در بازار کتاب

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

نویسندگان مرتبط : محمدرضا فلاح شیروانی

کتاب «حوزه باید انقلابی بماند» بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب حوزه های علمیه برای ششمین مرتبه تجدید چاپ شد.

دوشنبه 4 دی 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چاپ ششم کتاب «حوزه باید انقلابی بماند» متن و تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در سال 94 از سوی نشر شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد.

کتاب «حوزه باید انقلابی بماند» شرح و تبیین یکی از مهمترین و راهبردی ترین سخنرانی های مقام معظم رهبری است. سخنرانی 25 اسفند 94 رهبری به یکی از ماندگارترین بیانات ایشان پیرامون حوزه علمیه بدل شده است.

رهبری فرزانه انقلاب سخن از «حوزه انقلابی» به میان آورده اند و نسبت به خطری جدی به نام «انقلابی زدایی از حوزه» هشدار داده اند.

این سخنرانی راهبردی نباید در بین انبوه اخبار و مشغله ها گم می شد و مورد غفلت قرار می گرفت چرا که خطر جدی است و دشمن در کمین است که در این صورت با نفوذ خود نقشه انقلابی زدایی از حوزه را عملی خواهد کرد.

ازهمین روی دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی و انتشارات شهید کاظمی به شرح و تبیین زوایای مهم و پنهان سخنان معظم له پرداختند تا چون منشوری مهم همواره در نظرگاه حوزویان قرار داشته باشد.

تدوین این اثر توسط حجت الاسلام محمدرضا فلاح شیروانی صورت گرفته و چاپ ششم این کتاب از سوی انتشارات شهید کاظمی با قیمت 6 هزار تومان در شمارگان 2هزار و 500 نسخه روانه بازار کتاب شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط