loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه ها و مفاهیم اساسی دولت الکترونیک

انتشارات مرتبط : امیرکبیر

نویسندگان مرتبط : سید سعیدرضا عاملی

«نظریه ها و مفاهیم اساسی دولت الکترونیک» تالیف سید سعیدرضا عاملی، استاد گروه ارتباطات و مطالعات امریکای دانشگاه تهران منتشر شد.

یکشنبه 10 دی 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سعید رضا عاملی مولف کتاب «نظریه ها و مفاهیم اساسی دولت الکترونیک» می گوید: این کتاب برگرفته از طرح پژوهشی «مجازی سازی نظام جمهوری اسلامی ایران» است که با هدف تدوین نقشه راه فضای مجازی صورت گرفته. در کتاب نظریه ها و مفاهیم اساسی دولت الکترونیک که دارای یک مقدمه، چهار فصل و نتیجه گیری است، تلاش شده که از ابعاد مفهومی و نظری مرتبط با دولت الکترونیک، دولت باز و هوشمند و دولت همراه و همچنین روش های پیاده سازی دولت الکترونیک مورد بحث شود.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است: باید توجه داشت که دولت الکترونیک را نمی توان پاسخ قطعی به تمامی چالش های دولت سنتی پیشین دانست و خود نیز با برخی چالش ها مواجه است، اما ظرفیت هایی که فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دولت به همراه دارد، کاربرد آن را در دولت ضروری می کند.

سید سعدرضا عاملی، استاد گروه ارتباطات و مطالعات امریکای دانشگاه تهران است. او دارای آثار علمی و پژوهشی بسیاری به زبان فارسی و انگلیسی است که بعضی از مقالات ایشان به زبان های روسی، چینی، عربی و اسپانیایی نیز ترجمه شده است.

سایر آثار ایشان نیز متمرکز در همین حوزه می باشد.
مطالعات شهر مجازی تهران دو جلد (1387)، مطالعات جهانی شدن: دوفضایی شدن ها و دوجهانی شدن ها (1390)، مطالعات مقایسه ای آمادگی الکترونیک (1390)، رویکرد دوفضایی به آسیب ها، جرائم، قوانین و سیاست های فضای مجازی (1390)، دوفضایی شدن بازی های رایانه ای (1394)، استثناگرایی امریکایی، اروپامرکزی و دیگری سازی مسلمانان (1395) از جمله این آثار است.

نظریه ها و مفاهیم اساسی دولت الکترونیک، در شمارگان 500 و به بهای 28000 تومان، در 319 صفحه توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط