loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمانی از داوود غفارزادگان منتشر شد

انتشارات مرتبط : کتاب نیستان

نویسندگان مرتبط : داوود غفارزادگان

رمان دیگری از داوود غفارزادگان با عنوان «آواز نیمه شب» با بازنگری دوباره نویسنده تجدید چاپ شد.

یکشنبه 10 دی 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری مهر، انتشارات کتاب نیستان اثری دیگر از داوود غفارزادگان را با عنوان «آواز نیمه شب» با اطلاح و بازنگری تازه روانه بازار کتاب کرد.

رمان «آواز نیمه شب» از داوود غفارزادگان برای نخستین بار از سوی انتشارات کتاب نیستان و برای ششمین نوبت در بازار کتاب ایران منتشر شده است.

داستان این اثر داستان نوجوانی است که سودای نویسندگی در سر دارد و در کش و قوس شب های حمله هوایی به تهران و در پناهگاه سعی دارد با توصیف آنچه در پیرامون او در حال رخ دادن است خود را در قامت یک نویسنده معرفی کند. حضور دو برادر او در جبهه و واکنش خانواده و جامعه پیرامونی او به این حضور و اتفاقاتی که به دنبال آن شکل می دهد در کنار انتشار یکی از داستان های او در یک نشریه دست در دست هم می دهد تا او به عنوان یک نویسنده جوان در نهایت خود را در محاصره واقعیت پیرامون خود ببیند و در نتیجه داستان های خود را نیز به این سمت سوق دهد.

غفارزادگان این داستان بلند را به نوعی در سال های نوجوانی ادبیات نوجوانانه در ایران پس از انقلاب اسلامی می نویسد؛ اما قلم و بیان او به روشنی نشان از نسل و ادبیاتی می دهد که تلاش دارد تا این گونه از ادبیات داستانی را از نوجوانی به بلوغ برساند، استفاده از جملات، رسم الخط و توصیفاتی که دقیقا نمایندگی نسل مخاطبش را بر عهده دارد در کنار حرکت دادن حرفه ای داستان و بازکردن فضاهای تازه و نو در بخش بخش آن که به روایت او تعلیق و جذابیت فوق العاده ای می دهد از نشانه های این تلاش به شمار می رود.

انتشارات کتاب نیستان در راستای بازچاپ مجموعه آثار این نویسنده، رمان «آواز نیمه شب» را در قالبی تازه و با ویرایش نو، در ۱۷۶ صفحه و با قیمت ۱۴۰۰۰ تومان روانه بازار کتاب کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط