loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ پانزدهم برای نامزد جایزه «جلال»/ توزیع ۳۰ هزار «ملا صالح» در بازار کتاب

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

نویسندگان مرتبط : رضیه غبیشی

کتاب ملا صالح خاطرات مترجم اسرای ایرانی که توسط نشر شهید کاظمی منتشر شده بود، برای پانزدهمین مرتبه تجدید چاپ شد.

یکشنبه 10 دی 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، چاپ پانزدهم کتاب «ملا صالح» اثر رضیه غبیشی از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار کتاب شده است.

«ملا صالح» عنوان کتابی است که زندگی مجاهد خستگی ناپذیر ملاصالح قاری مترجم اسرا در جنگ تحمیلی را روایت می کند. با این شخصیت در کتاب «آن بیست و سه نفر» آشنا شده اید و در این کتاب روایتی شگفت انگیز و تکان دهنده را از این شخصیت از نظر خواهید گذراند.

ملا صالح قاری هم در اسارت ساواک رژیم پهلوی بوده و هم زندان های استخبارات عراق را تجربه کرده و در این کتاب خاطراتش را از آن روزها بیان کرده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «روزها به تلخی و سختی بر من می گذشتند. هیچ کس از خانواده و رفقایم نمی دانستند بر من چه گذشته. اتاقی که محبسم در اداره ساواک بود نیمه تاریک و از شدت گرمی هوا عرق شر شر از سر و رویم می ریخت. لباس هایم پاره و خون خشک بر آنها نشسته بود. زمین زیر پایم لخت بود. موقع خواب بر همان زمین سر می گذاشتم و می خوابیدم.»

چاپ پانزدهم کتاب «ملا صالح» که رضیه غبیشی آن را نوشته در 288 صفحه و با قیمت 10 هزار تومان توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده که بیش از 30هزار نسخه از این کتاب روانه کتابفروشی ها شده است.

این کتاب در دوره اخیر پویش کتابخوانی «روشنا» به مخاطبان معرفی شده بود و توانسته بود توجه خوانندگان را به خود جلب کند. همچنین این کتاب در بخش مستندنگاری دهمین دوره جایزه ادبی «جلال آل احمد» کاندیدا شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط