loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی جهادی یک هنرمند شهید در «من ملک بودم»

نویسندگان مرتبط : محمد داوودی جاوید

کتاب «من ملک بودم» روایتی از زندگی شهید محمدحسن ملکی با حضور چهره های فرهنگی رونمایی می شود.

یکشنبه 1 بهمن 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «من ملک بودم» تازه ترین اثر انتشارات رسول آفتاب 13 بهمن ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا، در مسجد امام حسین(محله کارخانه قند) شهرستان ورامین رونمایی خواهد شد.

این کتاب مصور به قلم محمد داودی جاوید به نگارش درآمده. او که پیش از این در کتاب «ذبیح روح الله» به توصیف زندگی جوانمرد شهید؛ اسماعیل حاج رضایی پرداخته بود، در اثر جدید خود «من ملک بودم» زندگی جهادی هنرمند شهید محمدحسن ملکی را وصف کرده است.

«محمدحسن» تعزیه خوان عاشورا بود، عکاسی می کرد و نوحه می خواند. او علاوه بر فرمانده ای یگان های رزمی، در تبلیغات لشکر 27 محمد رسول الله نیز فعالیت می کرد.
دکتر محسن پرویز؛ نویسنده برجسته دفاع مقدس که مسئولیت تبلیغات لشکر 27 و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد را در کارنامه خود دارد، به اتفاق جواد علی گلی؛ مداح تبلیغات لشکر و دیگر رزمندگان تبلیغات، در این مراسم شرکت خواهند کرد.

موسسه فرهنگی هنری رسول آفتاب ضمن دعوت از علاقه مندان برای حضور در این مراسم، شماره تماس (36132705) را برای تهیه کتاب در نظر گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط