loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آوینی در رویای بیداری

نویسندگان مرتبط : سید مرتضی آوینی

مراسم بزرگداشت هفدهمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی با عنوان "رویای بیداری" و هدف بررسی آثار مکتوب و تصویری این شهید، شنبه 21 فروردین 1389 به همت موسسه "روایت فتح" در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.
حسین محمودیان،‌ مسوول ستاد برگزاری سالگرد شهادت شهید آوینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با بیان این که عنوان این مراسم تعبیر شهید آوینی در مورد تلویزیون است، اظهار داشت: حسن رحیم‌پور ازغدی در این مراسم درباره شخصیت شهید آوینی و رابطه وی با تلویزیون و رسانه سخنرانی می کند.

وی افزود: همچنین گفت‌وگویی بین کارشناسان در حوزه آثار شهید آوینی صورت می‌گیرد و آثار مکتوب و تصویری این شهید نقد و بررسی می‌شوند.

محمودیان در پایان از پخش وله‌های تصویری درباره آثار شهید سید مرتضی آوینی و در مراسم بزرگداشت هفدهمین سالگرد شهادت وی خبر داد.

نشست "رویای بیداری" با هدف بررسی جایگاه تلویزیون و رسانه در آثار مکتوب و تصویری شهید آوینی، ساعت 15 شنبه 21 فروردین 1389 در تالار وزارت کشور آغاز می‌شود.

چهارشنبه 18 فروردین 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط