loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب تازه مظفر سالاری منتشر شد/قصه های من و ننه آغا در کتابفروشی ها

انتشارات مرتبط : کتابستان معرفت

نویسندگان مرتبط : مظفر سالاری

کتابی تازه از حجت الاسلام مظفر سالاری با عنوان «قصه های من و ننه آغا» منتشر شد.

شنبه 7 بهمن 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مظفر سالاری تازه ترین کتاب خود را در قالب مجموعه ای از خاطرات خود در قالب روایتی داستانی در کتابی با عنوان «قصه های من و ننه آغا» منتشر کرد.

وی در مقدمه خود در این کتاب عنوان کرده که روایت های او در این کتاب برگرفته از خاطراتی است که در کودکی و نوجوانی اش با مادربزرگش داشته و نوشتن آنها را تمرینی مناسب برای نویسندگی به شمار می آورد.

وی در بخشی از این مقدمه می نویسد: به مادربزرگ پدرم می گفتیم ننه آغا. پدرم تک فرزند بود و ننه آغا با ما زندگی می کرد. شوهرش وقتی پدرم هفت ساله بود، از دنیا رفت و ننه آغا با اینکه زیبا بود دیگر ازدواج نکرده بود.

ما هفت خواهر و برادر بودیم و با پدر و مادر و ننه آغا می شدیم ده نفر. ننه آغا بزرگتر خانواده بود و حرف آخر را او می زد. پدر و ماردم از او حرف شنوی داشتند و می دانستند حرف ها و تصمیم هایش درست و عاقلانه است.

ننه آغا چاق و قد بلند و خوش قیافه بود. در فامیل احترام داشت. آشپزی اش عالی بود. مادرم قالی می بافت و به بچه های قد و نیم قدش می رسید و ننه آغا فکری برای ناهار می کرد. غداهای سنتی را بلد بود و با ساندویچ و ماکارونی و سوسیس کالباس میانه ای نداشت. چای را توی پیاله کوچک چینی می خورد. خواهرزاده های تهرانی اش که به یزد می آمدند دوست داشتند خانه ما بمانند و از دست پخت او بخورند. توی حیاط تنوری هیزمی داشتیم. خودش خمیر درست می کرد و نان می پخت. برای ورآمدن خمیر، به جای مخمرهای بازاری، از خمیر ترش استفاده می کرد... .

مظفرسالاری نویسنده این کتاب داستان نویس و منتقد ادبی یزدی است که نویسنده رمان رویای نیمه شب نیز به شمار می رود که در دو سال بیش از هفتاد نوبت تجدید چاپ شده است.

کتاب «قصه های من و ننه آغا» در ۱۷۶ صفحه با قیمت ۱۱۵۰۰ تومان منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط