loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ سوم رمان برگزیده جایزه جلال منتشر شد

انتشارات مرتبط : شهرستان ادب

نویسندگان مرتبط : محمدرضا شرفی خبوشان

چاپ سوم رمان «بی کتابی» اثر برگزیده دهمین دوره جایزه جلال آل احمد منتشر شد.

شنبه 7 بهمن 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، رمان «بی کتابی» اثر محمدرضا شرفی خبوشان که در دهمین دوره جایزه جلال آل احمد در بخش رمان برگزیده شده بود، به چاپ سوم رسید.

این کتاب شخصیت هایی را نشان می دهد که «کتاب باز» هستند. کتاب بازهایی که فقط ظاهر کتاب برایشان اهمیت دارد. از کتاب تنها به جلد و عطف و کاغذ توجه نشان می دهند و از محتوا و بطن کتاب غافل هستند.

میرزا یعقوب آنتیکه فروش، شخصیت اصلی رمان «بی کتابی» است که علاقه زیادی به نسخ خطی و چاپ سنگی کتاب دارد و برای دستیابی به کتاب ها،حاضر است هزینه های بسیاری کند. او حتی در این بین از جانش نیز می گذرد و خطرهای بسیاری می کند.

خواننده در «بی کتابی» در واقع آیینه پیش روی خود گرفته و رفتارها و شخصیت خود را در برابر آینه کتاب به نظاره نشسته است. این کتاب خواننده خود را دعوت به تفکر می کند و از او می خواهد که به رفتارهای خود بیاندیشید. خواننده «بی کتابی» با پرسش هایی روبرو می شود که باید جوابش را خودش بدهد و در واقع این کتاب خواننده را در موقعیت پرسش قرار می دهد.

چاپ سوم رمان «بی کتابی» اثر محمدرضا شرفی خبوشان را انتشارات شهرستان ادب در 260 صفحه با قیمت 20هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط