loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«رویای بعد از ظهر» معرّف چرایی برپایی انقلاب برای قشر نوجوان است

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : نیلوفر مالک

مراسم رونمایی کتاب «رؤیای بعد از ظهر» به نویسندگی نیلوفر مالک با حضور مصطفی خُرامان، عضو هیأت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، هادی خورشاهیان، نویسنده و منتقد و جمعی از نویسندگان ادبیات حماسی در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

یکشنبه 8 بهمن 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، در این نشست سارا عرفانی، کارشناس ادبی و دبیر کانون نویسندگان بانوی فرهنگ با بیان اینکه کانون بانوی فرهنگ با هدف هم اندیشی و هم افزایی بانوان نویسنده شکل گرفت، گفت: این کانون در طول یک سال تأسیس خود دوره های آموزشی متعددی از جمله داستان نویسی و نیز نشست های نقد و بررسی کتاب برگزار کرده است.

وی افزود: کتاب «رؤیای بعد از ظهر» به نویسندگی خانم نیلوفر مالک محصول کانون بانوی فرهنگ نیست بلکه از قبل آن را نوشته بودند. این کتاب جایزه ادبی انقلاب اسلامی را گرفته است، اما از آنجایی که رسالت خود را پشتیبانی و حمایت از آثار انقلابی و دفاع مقدس می دانیم، افتخار داشتیم نشستی برای معرفی این کتاب برگزار کنیم و از آن رونمایی کنیم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط