loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پای «هل هلی و کدو قل قله زن» به کتابفروشی ها باز شد

انتشارات مرتبط : کتاب نیستان

نویسندگان مرتبط : نسیم عرب امیری | بهاره نیاورانی

نشر کتاب نیستان جلد سوم از مجموعه کتاب های «هل هلی» با عنوان «هل هلی و کدو قل قله زن» را منتشر کرد.

دوشنبه 9 بهمن 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «هل هلی و کدو قل قله زن» اثر نسیم عرب امینی از مجموعه کتاب های «هل هلی» توسط نشر کتاب نیستان منتشر شد.

کتاب های هل هلی که تاکنون سه جلد آن منتشر شده داستان دختری را روایت می کند که با افسانه های ایرانی رو به رو می شود.

نسیم عرب امینی، این داستان ها را با محوریت دوست یابی در قالب نظم آورده تا ظاهربینی، قضاوت و تقلید کورکورانه را به چالش بکشد و زندگی اجتماعی، رعایت حقوق دیگران و همین طور آپارتمان نشینی را آموزش دهد.

داستان خاله پیرزن و کدو قل قله زن از داستان های معروف ایرانی است. کدو قل قله زن از خاله پیرزن جدا شده و راهش افتاده به سمت خونه هل هلی. هل هلی که همیشه تنهاست با کدو قل قله زن هم بازی می شود.

در این قسمت «هل هلی و کدو قل قله زن» با فرهنگ آپارتمان نشینی و باید ها و نبایدها آشنا می شوند و یاد می گیرند که باید به حقوق دیگران احترام بگذارند تا هرج و مرج و ناراحتی به وجود نیاید.

تصویرگری بهاره نیاورانی به خاطر همسو بودن با جزئیات داستان تاثیر شگرفی بر باورپذیری کودک داشته است. این آثار برای گروه سنی (ب) منتشر شده است.

کتاب «هل هلی و کدو قل قله زن» به قلم نسیم عرب امینی در ۲۴ صفحه با قیمت ۱۰ هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط