loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«آتش و خشم» به چاپ دوم رفت/ نقش ترامپ در به قدرت رسیدن ولیعهد عربستان

انتشارات مرتبط : نحل

نویسندگان مرتبط : مایکل وولف

«آتش و خشم» کتابی که دونالد ترامپ و وکلای او تلاش می کردند در آمریکا منتشر نشود، در ایران ترجمه شده و به چاپ دوم رسید.

دوشنبه 9 بهمن 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، «آتش و خشم» کتابی که دونالد ترامپ و وکلای او تلاش می کردند در آمریکا منتشر نشود، در ایران ترجمه شده و به چاپ دوم رسید.

کتاب جنجالی «آتش و خشم» مایکل وولف، نویسندۀ آمریکایی، دربارۀ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، به طور ناگهانی منتشر شد تا تلاش های وکلای ترامپ برای جلوگیری از انتشار این کتاب ناکام بماند.

کتاب «آتش و خشم، درون کاخ سفید ترامپ» که پرده از هرج و مرج های درونی کاخ سفید برمی دارد، حواشی را به دنبال داشت، پس از منتشرشدن بخش هایی از آن در برخی رسانه ها و روشدن اوضاع و احوال ترامپ و نزدیکانش، خون اهالی کاخ سفید به جوش آمد و درصدد منع پخش این کتاب برآمدند.

وکلای ترامپ تاکنون موفق به منع انتشار و پخش این کتاب جنجالی نشده اند و این کتاب با استقبال بی نظیری مواجه شده است.

بسیاری از مقاماتی که به نقل از آنها در این کتاب اطلاعاتی آورده شده، پس از انتشار کتاب در گفت و گو با برخی رسانه های انگلیسی، اظهارات خود را تکذیب کرده اند. برخی کارشناسان بر این باورند که اطلاعات این کتاب چه درست و چه نادرست، برای بی اعتبارکردن بیش از پیش دونالد ترامپ کافی است.

این کتاب توسط انتشارات نحل هفته گذشته منتشر شد که در ایران هم مورد استقبال قرار گرفت و به چاپ دوم رفت.

کتاب «آتش و خشم» موارد بسیاری را در خود دارد در بخشی به نقش ترامپ و جرد کوشنر داماد وی در به قدرت رسیدن محمد بن سلمان ولیعهد عربستان اشاره می کند.
در این کتاب آمده است: کوشنر به رغم ارتباط طولانی مدت با محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان، روابط خود با محمد بن سلمان را گسترش داد. از محمد بن سلمان دعوت شد از کاخ سفید دیدن کند. بن سلمان نیز از این فرصت به عنوان بخشی از بازی قدرت مداری خود در پادشاهی سعودی بهره گرفت و کاخ سفید در دوره ترامپ نیز این امکان را از وی دریغ نکرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط