loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شب خاطره «مبشر صبح» در حسینیه جماران برگزار می شود

انتشارات مرتبط : سوره مهر

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شب خاطره «مبشر صبح» روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در حسینیه جماران برگزار می شود.

شنبه 14 بهمن 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، شب خاطره «مبشر صبح» ویژه خاطرات دوران پیروزی انقلاب از زمان ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران به همت دفتر شب خاطره امور استان های حوزه هنری درحسینیه جماران برگزار می شود.

سید مهدی ابطحی مسئول دفتر شب خاطره اموراستان ها با اعلام این خبر افزود: این ویژه برنامه با مشارکت موسسه نشرآثار حضرت امام (ره)، ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، حوزه هنری انقلاب اسلامی و با حضور بیت مکرم امام (ره) ، سید حسن خمینی تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام و حرم مطهر،علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ازمبارزین اصلی دردوره انقلاب و از یاران نزدیک امام راحل به همراه تعدادی از چهره های مبارز دوران انقلاب وهمراهان حضرت امام ره درایام پیروزی انقلاب در بهمن 57 در حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه های در نظر گرفته شده در این مراسم پخش کلیپ، اجرای سرود، بیان خاطره توسط مبارزان دوره انقلاب و همراهان امام از بدو ورود ایشان به کشورخواهد بود.

ابطحی همچنین گفت: این اولین برنامه شب خاطره است که در ایام الله دهه فجرو درحسینیه جماران برگزار می شود و تلاش شده است که با حضور اصحاب رسانه خصوصآ صدا وسیما پوشش مناسبی از این برنامه انجام شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با حضور مدیران نهادهای فرهنگی کشور از20 عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری که توسط مراکز استان های حوزه هنری تدوین و توسط انتشارات سوره مهر منتشرشده است رونمایی و از نویسندگان و خاطره گویان تقدیرخواهدشد.

شب خاطره «مبشر صبح» چهارشنبه 18 بهمن با حضور مسئولان لشکری و کشوری در حسینیه جماران برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط