loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

۵۰ ایده مهم درباره اقتصاد که شما باید بدانید

انتشارات مرتبط : به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسندگان مرتبط : ادموند کانوی

به نشر (انتشارت آستان قدس رضوی) برای نخستین بار کتاب «50 ایده مهم درباره اقتصاد که شما باید بدانید» را منتشر و روانه بازار کرده است.

یکشنبه 29 بهمن 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، افراد عادی، دانشجویان رشته اقتصاد، فعالان اقتصادی، مدرسان و پژوهشگران اقتصادی مخاطبان این کتاب هستند که توسط «ادموند کانوی» نوشته شده و «سعید فضایلی هاشمی» آن را به فارسی ترجمه کرده است.

نحوه چینش محتوا و معرفی تدریجی مفاهیم در این کتاب، زمینه ای را فراهم می کند تا خواننده ناآشنا با علم اقتصاد بدون درگیر شدن با حجم انبوهی از اعداد و آمار و جزئیات فنی و پیچیده اقتصادی، روند مشخص و منطقی ای را طی کند و در پایان هر بخش با یک نکته جدید، یک دیدگاه نو یا یک مفهوم تازه آشنا شود.

همچنین برای دانشجویان رشته اقتصاد یا رشته ها و گرایش های مرتبط، این کتاب نقش یک مرجع خلاصه اما کاربردی را ایفا می کند. علاوه بر این، نحوه معرفی مفاهیم در این کتاب به گونه ای است که فعالان اقتصادی می توانند بدون نیاز به مطالعه منابع متعدد و صرف زمان طولانی، اصول پایه اقتصاد را بهتر بشناسند. از طرفی این کتاب برای مدرسان و پژوهشگران اقتصادی نیز سودمند خواهد بود از این جهت که این کتاب برای در کنار هم قرار دادن اقتصاد، فلسفه، روان شناسی، حقوق، تاریخ و علوم سیاسی، شیرین و حاوی ایده‎های جدید برای تدریس و پژوهش است.

این کتاب ۲۸۴ صفحه ای در ۶ بخش با نام های مبانی، جنبش ها، اقتصادها چگونه کار می کنند؟، دارایی و بازارها، مسائل و اقتصادهای بدیل، مفاهیم و مطالب را به مخاطبان ارائه می کند.
به نشر این کتاب را در قطع وزیری با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه منتشر کرده و با قیمت ۲۲۰ هزار ریال روانه بازار کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط