loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«حکومت جهانی خدا» برای دومین مرتبه در بازار نشر

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

نویسندگان مرتبط : محمدصادق (محی الدین) حائری شیرازی

کتاب «حکومت جهانی خدا» نکته های کوتاه اعتقادی و اخلاقی آیت الله حایری شیرازی به چاپ دوم رسید.

شنبه 5 اسفند 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، چاپ دوم کتاب «حکومت جهانی خدا» هفتاد نکته کوتاه اعتقادی و اخلاقی از آیت الله حایری شیرازی(ره) از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

در دنیای امروز کمتر کسی است که نگرانی های مرموزی نداشته باشد و به رغم آراستگی ظاهری، به نوعی آشفتگی درونی گرفتار نباشد. این اضطراب ها، نگرانی ها، اندوه های مبهم و به پوچی رسیدن ها، مانند طوفانی وحشتناک، روح انسان ها را همواره در هم می کوبند.

اگر بشر این گونه دچار ابتذال و گمراهی و هلاکت شده، به دلیل دوری او از خداست. گم شدۀ بشر امروز همان خدایی است که از رگ گردن به او نزدیک تر است. مشکل بشر نیز از این است که جایگاه خدا را در زندگی خویش فراموش کرده و این تشویش و اضطراب ها به سبب آن است که نمی داند سراسر جهان به سوی حکومت خدا پیش می رود و سراسر عالم ملک طلق خداست.

اگر انسان مالکیت خدا را باور کند، دچار تشویش و نگرانی نمی شود و عالم را هدفمند و برخوردار از برنامه ای مدیریت شده می بیند و چشمِ دلش خواهد دید که همۀ امور به خدا برمی گردد. این گونه است که خود را در ساحل آرامش حکومت خدا می یابد.

کتاب «حکومت جهانی خدا» شامل هفتاد نکتۀ کوتاه اعتقادی و توحیدی از بیانات استاد معظم، حضرت آیت الله حائری شیرازی است که با بیانی شیوا و زبانی ساده و کوتاه آمده است.

بیشتر متن های این کتاب، برگرفته از بیانات معظم له در سلسله جلسات درس اخلاق در مسجد جامع قلهک تهران است که در سالهای 1393 و 1394، دوشنبه شب ها برگزار می شده است و به همت «موسسه بچه های مسجد» گردآوری و تدوین شده است.

دفتر نشر معارف پیش از این، کتاب «آیینه تمام نما» (گفتارهای عاشورایی)، «تعلق» (درس های اخلاق اسلامی)، «با علی(ع) در سحرا» (شرح دو حکمت از نهج البلاغه) و «نماز» را از آیت لله حایری شیرازی منتشر کرده است.

چاپ دوم کتاب «حکومت جهانی خدا»اثر مرحوم آیت الله حایری شیرازی(ره) در 152 صفحه در 3هزار نسخه با قیمت 9 هزار تومان از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط