loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دل‌شکسته‌ کوچک من

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سنگری

«محمدرضا سنگری» مجموعه نثرهای «دل‌شکسته‌ی کوچک من» را با موضوع حادثه‌ی عاشورا و از زبان حضرت رقیه(ع) دختر امام‌حسین(ع) منتشر کرد.

سنگری نویسنده‌ای است که با مدرک دکترا در رشته‌ی ادبیات فارسی در دانشگاه‌های مختلف به تدریس ادبیات می‌پردازد.

یکی از فعالیت‌های جدی او در طول این سال‌ها، پژ‍وهش در حوزه‌های مختلف واقعه‌ی عاشوراست که نتیجه‌ی آن هم انتشار کتاب‌های مختلفی در این زمینه و برای مخاطبان مختلف بوده است.

از سنگری به‌تازگی کتابی با نام «دل‌شکسته‌ی کوچک من» منتشر شده است. این کتاب، نتیجه‌ی پژوهش او درباره‌ی شخصیت امام‌حسین(ع) و واقعه عاشوراست که از زبان دختر ایشان حضرت رقیه(ع) روایت می‌شود و با نثری شاعرانه برای نوجوانان نوشته شده است.

با خواندن این کتاب می‌توانید علاوه بر آشنایی بیش‌تر با شخصیت حضرت سیدالشهداء(ع)، به گزارشی از چگونگی واقعه‌ی عاشورا از زبان دختر کوچک امام حسین(ع) نیز دست بیابید که با توجه به حجم تحقیقات آقای سنگری و نثر زیبای ایشان در نوشتن، بی‌شک خواندنی خواهد بود.

این کتاب را انتشارات قو برای شما منتشر کرده که آن را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال در دسترس شما قرار خواهد داد.

بد نیست بدانید سنگری یکی از مؤلفان کتاب‌های درسی مدارس نیز هست. از کتاب‌هایی که تا کنون از ایشان منتشر شده است می‌توانیم «سوگ سرخ» و «حنجره‌ی معصوم» را به شما معرفی کنیم.

نمایشگاه کتاب تهران، 15 تا 25 اردیبهشت در مصلای امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

چهارشنبه 25 فروردین 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط