loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نادر، برادرم، حسین

نویسندگان مرتبط : سید قاسم یاحسینی

کتاب «نادر، برادرم، حسین» با خاطرات حسن فقیه به قلم قاسم یاحسینی، توسط نشر فاتحان به چاپ رسیده است. این اثر سرگذشت نادر مهدوی را دربر دارد که فرمانده عملیات "مقابله به مثل" در خلیج فارس بوده و 16 مهر 1366 در درگیری با نیروی دریایی آمریکا به شهادت رسیده است.

قاسم یاحسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره این اثر اظهار داشت: بیش از 10 سال طول کشید تا موفق شدم با برخی از دوستان و همرزمان شهید نادر مهدوی که تا آخرین لحظات زندگی با وی بودند، در قالب تاریخ شفاهی گفت‌وگوهایی انجام دهم.

نویسنده کتاب «زیتون سرخ» ادامه داد: سرانجام و پس از مدت‌ها تلاش موفق به مصاحبه با حسن فقیه، برادر شهید مهدوی شدم و کتاب «نادر، برادرم، حسین» حاصل 10 ساعت خاطره‌گویی فقیه در سال 1387 است.

یاحسینی درباره قالب و محتوای این کتاب تصریح کرد: این اثر از ابتدای زندگی شهید مهدوی را دنبال می‌کند. نادر، فرمانده عملیات "مقابله به مثل" در خلیج فارس بوده که شب 16 مهر 1366 در درگیری با نیروی دریایی آمریکا و بر اثر اصابت موشک ناوچه آمریکایی به شهادت رسیده است.

کتاب «نادر، برادرم، حسین» نوشته قاسم یاحسینی در قطع رقعی و 196 صفحه، با شمارگان 3000 نسخه و بهای 30 هزار ریال توسط نشر فاتحان به چاپ رسیده است.

چهارشنبه 25 فروردین 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط