loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان دفاع مقدسی «غنیمت»

صادق کرمیار رمان «غنیمت» را با موضوع دفاع مقدس در بیست‌وسومین نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، کرمیار در ارتباط با داستان رمان «غنیمت» اظهار کرد: غنیمت رمانی است که با دستمایه جنگ نوشته شده است، ولی رویداد‌های آن به تمامی در دوران دفاع مقدس نمی‌گذرد. داستان این رمان داستان پدری است که در بحبوحه جنگ تحمیلی دختر کوچک خود را در شلوغی‌های حمله به شهرهای جنوب کشور گم می‌کند و پس از سال‌ها و همزمان با پایان گرفتن جنگ تحمیلی و شروع جنگ عراق و کویت از طریق تلویزیون دختر خود را در جمع اسرای ایرانی حاضر در عراق می‌بیند و این موضوع او را به سمت یافتن مجدد وی سوق می‌دهد.

وی افزود: داستان غنیمت داستانی در ارتباط با جنگ است و تبعات آن را حتی در صورت نبود آن مورد توجه قرار داده است.

این رمان که به تازگی توسط انتشارات نیستان منتشر شده است، در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی خواهد شد.

کرمیار همچنین به تازگی نگارش رمان «دشت‌های سوزان» را نیز آغاز کرده است. داستان این رمان در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال‌های حمله متفقین به ایران رخ می‌دهد و حوادث این دوران و مقاومت مردم ایران به ویژه مردمان جنوب کشور را در این برهه از زمان مورد توجه و بررسی خود قرار داده است. این رمان نیز توسط انتشارت نیستان روانه بازار کتاب خواهد شد.

کرمیار با وجود اینکه در سال‌های اخیر بیشترین بخش از فعالیت خود را در عرصه فیلم سازی معطوف کرده است، سال گذشته نیز رمان «نامیرا» را با موضوع حوادث منجر به واقعه عاشورا را از سوی انتشارات نیستان منتشر کرد.

گفتنی است کتاب «نامیرا» از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 26 فروردین 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط