loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حسرت سرهنگی برای دیده نشدن کتاب «مردی که خواب نمی دید»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : داوود بختیاری دانشور | مرتضی سرهنگی | داود امیریان

مرتضی سرهنگی گفت: کتاب «مردی که خواب نمی دید» خاطرات مهندس خالدی که به قلم مرحوم داوود بختیاری دانشور به نگارش درآمد؛ در زمانی منتشر شد که هنوز بازار کتاب های خاطرات دفاع مقدس رونق نداشت و این اثر ارزشمند آن گونه که باید، دیده نشد.

یکشنبه 13 اسفند 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، نخستین جلسه از سلسله نشست های «شبی با نویسنده» با حضور شخصیت هایی همچون حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیرمسئول موسسه اطلاعات، مرتضی سرهنگی، حجت الاسلام سعید فخرزاده، محسن غنی یاری، رضا امیرخانی، احمد دهقان، جواد کامور بخشایش، علی قبادی، میرزاباقر علیان نژاد، محسن کاظمی، فرانک جمشیدی و دیگر نویسندگان ادبیات انقلاب و دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم داوود بختیاری دانشور شنبه 12 اسفندماه در حوزه هنری برگزار شد.

مرتضی سرهنگی مدیر دفتر هنر و ادبیات پایداری حوزه هنری در ابتدای این مراسم، با اشاره به کتاب «مردی که خواب نمی دید» خاطرات اسیر آزادشده ایرانی مهندس اسدالله خالدی، اظهار کرد: در کتاب «سومین روز محاصره» راوی از حضور مهندس خالدی در یک عملیات یاد می کند که برای حفظ جان مجروحان، در کنار آن ها می ماند و خود نیز به همراه دیگر مجروحان به دست دشمن اسیر می شود. همیشه علاقه مند بودم این شخصیت را ببینم و بالاخره خود مهندس خالدی به دفترم آمد و گفت می خواهم خاطراتم از دفاع مقدس را منتشر کنم.

وی ادامه داد: پس از مطرح شدن پیشنهاد انتشار خاطرات مهندس خالدی که شخصیتی ویژه برای من بود، بسیار فکر کردم که چه کسی می تواند خاطرات این شخصیت را بنویسد و تنها مرحوم داوود بختیاری دانشور به ذهنم رسید و از او خواستم بر روی این کتاب کار کند و او نیز به بهترین شکل اثر را به نگارش درآورد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط