loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سه دیدار» نادر ابراهیمی

نویسندگان مرتبط : نادر ابراهیمی

جلد سوم کتاب «سه دیدار با مردی که از ماورای ذهن ما می‌آمد» نوشته زنده‌یاد نادر ابراهیمی توسط انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انتشارت سوره مهر، کتاب «سه دیدار با مردی که از ماورای ذهن ما می‌آمد» ـ که نادر ابراهیمی آن را در بین سال‌های 75 تا 77 نوشته ـ شامل تجربیات شخصی این نویسنده از دیدار با امام خمینی (ره) است که جلد اول آن توسط حوزه هنری برای نخستین‌بار در سال 77 منتشر شده است و دومین جلد از آن نیز به فاصله چند سال پس از آن روانه بازار شد.

جلد سوم این کتاب تاکنون منتشر نشده بود و به مرور با تجدید چاپ نشدن آن، دو جلد این کتاب نیز نایاب شد تا جایی که «فرزانه منصوری» همسر نادر ابراهیمی در گفت‌وگویی در سال 87 اعلام کرد که این کتاب آنقدر نایاب است که خود وی نیز تنها جلد دوم آن را دارد.

جلد اول، دوم و سوم این کتاب هرکدام در 286 صفحه، قطع رقعی و در شمارگان 2 هزار و 500 نسخه و به قیمت 4 هزار و 300 تومان توسط انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

نادر ابراهیمی نویسنده معاصر پس از طی یک دوره بیماری در 16 خرداد 1378 در تهران درگذشت. از دیگر آثار او می‌توان به «با سرودخوان جنگ، در خطهٔ نام و ننگ»، «بار دیگر شهری که دوستش می‌داشتم»، «تکثیر تاسف‌انگیز پدربزرگ»، «صوفیانه‌ها و عارفانه‌ها» و «رونوشت بدون اصل» را نام برد.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
ابن مشغله
ابوالمشاغل
با سرود خوان جنگ در خطه نام و ننگ
بار دیگر شهری که دوست می داشتم
بر جاده های آبی سرخ
بر جاده های آبی سرخ (کتاب پنجم)
بر جاده های آبی سرخ (کتاب چهارم)
رونوشت، بدون اصل
چهل نامه ی کوتاه به همسرم

سه‌شنبه 31 فروردین 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط