loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت امیرخانی از «نفحات نفت»

نویسندگان مرتبط : رضا امیرخانی

کتاب تازه رضا امیرخانی با عنوان «نفحات نفت» همراه با نمایشگاه کتاب، روانه بازار نشر و کتاب می‌شود.

کتاب تازه رضا امیرخانی نویسنده متعهد و جوان کشورمان با عنوان «نفحات نفت» به زودی و همراه با آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب روانه بازار نشر و کتاب خواهد شد.

در همین ارتباط آن‌گونه که روی جلد این کتاب نیز آمده است، «نفحات نفت» نوشتاری بلند است که در متن خود، نویسنده سعی در کنکاشی در فرهنگ و مدیریت نفتی دارد.

در همین ارتباط سایت انتشارات افق؛ ناشر چاپ‌کننده این اثر، ضمن ارائه خبری مبنی بر به زیر چاپ رفتن این اثر برای عرضه در نمایشگاه کتاب، بخشی از متن این کتاب را این‌گونه آورده است که: "شنیده‌ام که ستاره‌ دریایی اگر بازوش زیر سنگ گیر بیافتد، از خیر بازو می‌گذرد و آن را قطع می‌کند.

اما این مال وقتی است که ستاره بیم داشته باشد از خطر... دولت تا نفت دارد، خطری تهدیدش نمی‌کند! و این‌گونه، اقتصاد دولتی و مدیر سه‌لتی ساخته می‌شود."

نیاز به ذکر است که رضا امیرخانی از جمله نویسندگانی است که آثار داستانی و حتی غیرداستانی او به خصوص در میان جوانان متعهد و انقلابی رواج در خور توجهی داشته است و بر این اساس آثارش نه تنها در چاپ‌هایی متعدد روانه بازار نشر و کتاب شده است بلکه تاکنون جوایز بسیاری را نیز از آن نویسنده انقلابی خود کرده است.

در همین ارتباط برگزیده شدن رمان «بی‌وتن» این نویسنده در بخش رمان بزرگسال جشنواره ادبی شهید غنی‌پور آخرین عنوان بدست آمده از سوی امیرخانی است که نپذیرفتن جایزه مادی جشنواره در کنار گفته‌های او مبنی بر دانستن این مقام به عنوان بهترین و ارزشمندترین جایزه دریافتی خود تاکنون، جایگاه و صداقت نوشته‌های این نویسنده را در میان دیگر اهالی ادب به‌خوبی نشان داد.

رمان‌های منِ او، ارمیا، بیوتن، مجموعه‌ داستانِ ناصر ارمنی، داستانِ بلندِ ازبه، سفرنامه‌ داستانِ سیستان، مقاله‌ بلندِ نشتِ نشا و گزیده‌ یادداشت‌ها به نام سرلوحه‌ها از دیگر آثار رضا امیرخانی است که در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

از سوی دیگر، امیرخانی اخیرا به افغانستان سفری داشته است که هم‌اکنون مشغول نوشتن سفرنامه‌ای در ارتباط با سفر خود به این کشور است.

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط