loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان پرفروش «آقای سلیمان می شود من بخوابم» باز هم منتشر شد

انتشارات مرتبط : عهد مانا

نهمین چاپ رمان پرفروش «آقای سلیمان می شود من بخوابم» از سوی انتشارات عهدمانا منتشر شد.

سه‌شنبه 15 اسفند 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، «آقای سلیمان! می شود من بخوابم؟» عنوان رمانی است از سید محمدرضا واحدی که به ماجرای پسری ارمنی و دختری مسلمان می پردازد. داستانی مانند سایر داستان های عاشقانه، از آن جهت که پسر عاشق دختر می شود و مشکلات مسلمان شدن پسر و باقی قضایا... اما این رمان فضای دیگری نسبت به سایر رمان های از جنس خود دارد و آن شک دختر در آداب، رسوم و قوانین مسلمانی و علاقه پسر به مسلمانی قبل از عاشقی است.
«آقای سلیمان! می شود من بخوابم؟» قصه ای متفاوت است که شاید ابتدای به دست گرفتن کتاب قصه ای ساده و مانند دیگر قصه ها با پایانی شبیه همه قصه های عاشقانه که این روزها منتشر می شوند، به نظر برسد. اما هر چند بخش های ابتدایی داستان شاید ساده و در بعضی قسمت ها شعاری به نظر برسد، هرچه که قصه جلوتر می رود و شخصیت ها پخته تر و تکلیف خواننده و نویسنده با قهرمان های قصه روشن تر می شود.

در این رمان، نغمه، آزاد است تا بدون سانسور هر چه در دلش دارد از قول جوان های امروزی بگوید؛ از اعتراض به سیاست گرفته تا حجاب اجباری و بی عدالتی حق زن و مرد در اسلام و نماز خواندن به زبان عربی و بسیاری دیگر از شبهه هایی که مطرح از زبان بعضی جوان ترها می شنویم و معمولا کسی به این سوال ها جواب نمی دهد. نغمه لجبازی می کند و فرو می افتد و این سقوط تا شرکت در پارتی های مختلط پیش می رود و نویسنده هیچ اصراری ندارد که او با اتفاقی ساده یا پیش پا افتاده به دنیای خودش برگردد، شیوه تحول نغمه عمیق و درونی است و کم کم روی می دهد. او قانع می شود و پاسخ می گیرد و کم کم روی خوش به نشانه های خدا نشان می دهد.
این کتاب پیش از این، با استقبال و واکنش های مثبت منتقدان و نویسندگانی چون مرحوم امیرحسین فردی، رضا امیرخانی، محمدرضا زائری روبه رو شده بود.
چاپ نهم کتاب آقای سلیمان می شود من بخوابم، در 252 صفحه و با قطع رقعی در انتشارات عهد مانا منتشر شده است. پیش از این ناشر این کتاب، نشر تارونه بوده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط