loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب پرفروش «محمد (ص) مثل گل بود» به فرانسه ترجمه شد

انتشارات مرتبط : بوستان فدک

کتاب «محمد (ص) مثل گل بود» که با انتشار بیش از ۲۴۰ هزار نسخه از آن یکی از پرفروش ترین کتاب های سال های اخیر بوده، به زبان فرانسوی ترجمه شد.

چهارشنبه 16 اسفند 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، ترجمه فرانسه کتاب «محمد (ص) مثل گل بود» اثر غلامرضا حیدری ابهری با همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) منتشر شد.

بر اساس این گزارش این کتاب توسط «عبدالرحیم هماتاش» به فرانسه ترجمه شده و قرار است در نمایشگاه کتاب پاریس عرضه شود.

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های سال های اخیر در حوزه کودک و نوجوان بوده که تاکنون بیش از 240 هزار نسخه از آن راهی کتابفروشی ها شده است.

مجموعه هشت جلدی «محمد(ص) مثل گل بود» اثری است که از این نویسنده خلاق منتشر شده و با استقبال قابل توجه مخاطبان نیز روبرو شده است. در این کتاب 40 محور از سیره و سبک زندگی پیامبر مکرم اسلام(ص) با زبانی روان و صمیمی بیان شده و خواننده - می تواند کودک یا پدر و مادر او باشد - با تمثیل هایی که حیدری ابهری آورده غیر مستقیم وارد زندگی شخصی پیامبر می شود.

ساختار کتاب به گونه ای طراحی شده که کودکان حضور پیامبر(ص) را در زندگی عادی خود حس کنند و به راحتی بتوانند از آن حضرت الگو بگیرند. این کتاب علاوه بر آموزش سبک زندگی پیامبر به رشد تفکر کودکان و پرورش هوش اخلاقی آنان نیز کمک می کند. علاوه بر این، مثال هایی که نویسنده در ابتدای هر مورد بیان کرده به کودک کمک می کند که نسبت به اصل قضیه توجه بیشتری کند زیرا مثال ها با دقت انتخاب شده و این روش یکی از روش های آموزشی قرآن کریم محسوب می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط