loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از خاطرات سردار همدانی با حضور علیرضا کمری

نویسندگان مرتبط : علیرضا کمره ای همدانی | حسین بهزاد

کتاب «مهتاب خین» شامل خاطرات سردار حسین همدانی به قلم حسین بهزاد، 14 اردیبهشت 89 با حضور علیرضا کمری، نویسنده و پژوهشگر، سردار حمید حسام، معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و جمعی از نویسندگان دفاع مقدس در فرهنگسرای رسانه رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سردار حسین همدانی 24 آذرماه سال 1329 در همدان به دنیا آمد.

وی از فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 8 سال جنگ تحمیلی صدام علیه ایران بوده و مسوولیت‌هایی چون فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)، معاون مرکز راهبردی سپاه، مشاور عالی فرمانده کل سپاه و نیز جانشینی فرمانده نیروی مقاومت بسیج را برعهده داشته است.

تاکنون 2 کتاب «تکلیف است برادر» شامل خاطرات حسین همدانی از انقلاب، کردستان و جبهه های غرب و "مزد مقاومت" دربرگیرنده خاطراتش از عملیات آزادسازی خرمشهر منتشر شده‌اند.

تازه ترین کتاب خاطرات وی با عنوان «مهتاب خین» در 992 صفحه و با بهای 120000 ریال توسط انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس (فاتحان) منتشر شده است.

مراسم رونمایی این کتاب، ساعت 10 صبح 14 اردیبهشت 89 در فرهنگسرای رسانه واقع در میدان ولیعصر (عج) آغاز می‌شود.

گفتنی است کتاب «تکلیف است برادر» شامل خاطرات حسین همدانی از انقلاب، کردستان و جبهه های غرب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 12 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط