loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«چُغُک»؛ داستانی جدید درباره نقش آیت الله خامنه ای در مبارزات مشهد + عکس

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی

انتشارات صهبا رمان «چُغُک» را برای گروه سنی نوجوان منتشر کرد. این اثر به ماجرای مبارزات مردم مشهد علیه رژیم پهلوی و نقش آیت الله خامنه ای در هدایت این مبارزات می پردازد.

یکشنبه 27 اسفند 1396

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، «چُغُک»، اثر جدید انتشارات صهبا برای گروه سنی نوجوان است که در قالب رمان منتشر شده است. این اثر با موضوع مبارزات مردم مشهد برای پیروزی انقلاب اسلامی و نقش آیت الله خامنه ای در رهبری این مبارزات نوشته و به چاپ رسیده است.

این کتاب از زبان نوجوانی روایت می شود که در ایام مبارزات نهضت اسلامی، جای مخصوصی در بین مبارزان درجه یک انقلاب داشته و آیت الله خامنه ای به او لقب «چغک» داده بودند.

ماجرایی که رُمان «چُغُک» بر بستر آن شکل گرفته است، اتفاقات روزهای نهم و دهم دی ماه 1357 در مشهد است. اتفاقات این دور روز، از مهم ترین اتفاقات دوران مبارزات مردم ایران بر ضد رژیم شاهنشاهی است که در این رمان، به خوبی روایت، و به تصویر کشیده شده است. این نخستین اثری است که انتشارات صهبا برای گروه سنی نوجوان اثری را در این قالب منتشر می کند.

پیش از این نیز عناوینی چون «طرح کلی اندیشه اسلامی» از سوی این انتشارات با تمرکز بر فعالیت های آیت الله خامنه ای در مبارزات پیش از انقلاب در مشهد به چاپ رسیده بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط