loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب ولایتی در اندونزی

نویسندگان مرتبط : علی اکبر ولایتی

همزمان با دومین روز برگزاری آئین «بزرگداشت شصتمین سالگرد برقراری روابط ایران و اندونزی» ترجمه کتاب «پویایی فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» اثری از دکتر علی‌اکبر ولایتی به زبان مالایو در موزه ملی اندونزی رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در مراسم رونمایی از کتاب دکتر علی‌اکبر ولایتی، سیتی فضیله، مشاور فرهنگی رییس‌جمهور اندونزی، عبدالله طه، رییس سابق مجلس، ماریون تونو، معاون وزیر فرهنگ و گردشگری اندونزی و صاحب‌نظرانی از کشورهای اندونزی، ایران، برونئی و سنگاپور حضور داشتند.

در ایم مراسم دکتر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل درباره تألیف کتاب «پویایی فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» اظهار داشت: تألیف این کتاب حدود 10 سال طول کشید.

به گفته دکتر ولایتی، این کتاب تاکنون به زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو نیز ترجمه شده است. مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب همچنین خبر داد که ترجمه این کتاب به زبان‌های آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی در دست اقدام است.

متن اصلی کتاب «پویایی فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» در حجمی معادل هزار و چهارصد صفحه منتشر شده است. این نوشتار سیر تحول تاریخ ایران را در مقاطع مختلف بیان می‌کند و به تنویر اذهان درباره گذشته فرهنگ و تمدن درخشان کشور باستانی و اسلامی ایران می‌پردازد. قرار است بر اساس این کتاب، مجموعه انیمیشنی با عنوان «یکی بود، یکی نبود، سرزمین ایران بود» نیز ساخته شود که تلفیقی از رئال و انیمیشن است.

گفتنی است این کتاب دکتر ولایتی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 13 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط