loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از اثر 10 جلدی «فرهنگ کتاب و کتابخوانی» در جهان

مجموعه 10 جلدی «فرهنگ کتاب وکتابخوانی در جهان» ظهر امروز(جمعه، 17 اردیبهشت ماه) با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرای اصلی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سرای اهل قلم، این نوشتار حاوی مطالبی در واکاوی کتاب و کتابخوانی در کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای انگلستان، چین، تایلند و استرالیاست.

مجموعه 10 جلد «فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جهان» به بررسی فرصت کتابخوانی در کشورهای مختلف دنیا پرداخته که با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انتشارات تعاونی کارآفرینان فرهنگ و هنر تدوین شده است.

این مجموعه توسط دکتر محسن پرویز، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با اهتمام حمید قبادی و محمد الهیاری فومنی جمع‌آوری شده است.

نشست رونمایی از مجموعه 10 جلدی «فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جهان» ظهر فردا(جمعه، 17 اردیبهشت ماه) ساعت 12 تا 15/13 در سالن سرای اصلی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

جمعه 17 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط