loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار ویرایش2 «نظام اقتصادی اسلام،‌ اهداف و انگیزه ها»

ویرایش دوم کتاب «نظام اقتصادی اسلام،‌ اهداف و انگیزه ها» نوشته سید حسین میرمعزی، از سوی انتشارات کانون اندیشه جوان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ویرایش دوم کتاب «نظام اقتصادی اسلام،‌ اهداف و انگیزه ها» نوشته سید حسین میر معزی، از سوی انتشارات کانون اندیشه جوان منتشر شد.

این کتاب با تحلیل ساختار و اهداف نظام اقتصادی اسلام به مقایسه آن با نظام اقتصاد سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «نظام اقتصادی اسلام بر سه اصل امنیت اقتصادی، عدالت اقتصادی و رشد اقتصادی تاکید داشته و آنها را تامین می‌کند.

این سه اصل علاوه بر تامین سطح معیشت مطلوب، زمینه‌های لازم برای دستیابی به رشد و تعالی همه انسان‌ها به سوی کمال مطلق را فراهم می‌کند.

توانمند بودن نظام اقتصادی اسلامی در دستیابی همزمان آن به رشد اقتصادی و عدالت اجتماعی وابسته است که با توجه به تحکیم ارزش‌های معنوی و اخلاقی به دست آمده است.»

یادآوری می شود، ویرایش دوم کتاب «نظام اقتصادی اسلام،‌ اهداف و انگیزه ها »، نوشته سید حسین میر معزی، در 184 صفحه با قطع رقعی به مبلغ 26000ریال، از سوی انتشارات کانون اندیشه جوان منتشر شده است.

دوشنبه 20 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط