loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اهدای کتاب، جریمه محکومان دادگاه زاهدشهر فسا

قاضی دادگاه زاهد‌شهر فسا، متخلفان کم‌جرم را به خرید کتاب و اهدای آن به کتابخانه ملزم می‌کند. مدیر کتابخانه‌های شهرستان فسا به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: قاضی دادگاه زاهدشهر که نگاهی ویژه‌ به کتاب و کتابخوانی دارد، مجرمان کم‌سابقه و کم‌جرم را به خرید کتاب و اهدای آن به کتابخانه ملزم می‌کند.

به گفته حسین خراسانی، این قاضی همچنین در چند نوبت، کتاب و تجهیزات کتابخانه‌ای به کتابخانه‌های شهرستان فسا اهدا کرده است.

به گفته مدیر کتابخانه‌های شهرستان فسا، پیش از این کرامت‌الله بلاغی، رییس دادگاه 102جنایی فسا و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنژاد، رییس دادگستری این شهرستان نیز برای تشویق متخلفان کم‌جرم به امر مطالعه و خرید کتاب با این اداره همکاری کرده بودند.

دوشنبه 20 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد حسین

با سلام و خسته نباشي
از اينكه خبر اهداء كتاب توسط قاضيان محترم فسائي به كتابخانه هاي عمومي فسا روي سايت شما مشاهده كردم بسيار خرسند شدم و خوشحال تر از اين كه در شهري زندگي مي كنم كه قاضيان آن براي ترويج فرهنگ كتابخواني و مطالعه با مدير محترم كتابخانه هاي عمومي شهرستان فسا هماهنگ و همكاري مي نمايند درود بر شما و قاضيان و مدير كتابخانه هاي فسا

28 اردیبهشت 1389

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط