loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توزیع ویژه خاطرات سردار حسین همدانی در راهیان نور

انتشارات مرتبط : مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

نویسندگان مرتبط : حمید حسام

دبیرخانه هفتمین دوره جایزه کتاب و زندگی همزمان با فرارسیدن سال نو، توزیع ویژه کتاب «خداحافظ سالار»، خاطرات همسر شهید حسین همدانی را در یادمان های راهیان نور آغاز کرده است.

شنبه 4 فروردین 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، تاکنون 20 هزار نسخه از کتاب «خداحافظ سالار»، شامل خاطرات همسر شهید حسین همدانی در جایزه کتاب و زندگی در بازار نشر توزیع شده است. دبیرخانه هفتمین دوره این جایزه همزمان با آغاز سال نو، به منظور استفاده از ظرفیت یادمان های راهیان نور، توزیع ویژه این اثر را آغاز کرده است. همچنین تیزر معرفی این اثر نیز تولید شده و قرار است از رسانه ملی پخش شود.

برگزیدگان این دوره جایزه نیز به صورت هفتگی اعلام می شود. قرار است در هر هفته به برگزیدگان سه کارت 100 هزار تومانی، یک کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و یک کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود.

این دوره جایزه با محوریت خانواده برگزار می شود؛ به این عبارت که هر فرد با خرید کتاب می تواند دو نفر دیگر از اعضای خانواده خود را در این مسابقه شرکت دهد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط