loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بایرامی با 4 کتاب در نمایشگاه

نویسندگان مرتبط : محمدرضا بایرامی

محمدرضا بایرامی، داستان‌نویس، با 3 عنوان کتاب که به چاپ سوم رسیده‌اند و یک اثر تازه به نمایشگاه کتاب 23 آمده است. "مردگان باغ سبز"، رمان جدید این نویسنده است که در روزهای برگزاری نمایشگاه، در غرفه انتشارات سوره مهر رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) محمدرضا بایرامی، نامی آشنا برای مخاطبان کتاب‌های 2 حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. چاپ سوم کتاب‌های؛ "به دنبال صدای او"، "فصل درو کردن خرمن" و "سایه ملخ" از وی توسط انتشارات سوره مهر به نمایشگاه کتاب رسیده‌اند.

همچنین تازه‌ترین اثر این داستان‌نویس با عنوان "مردگان باغ سبز" توسط انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب 23 رونمایی و عرضه می‌شود.

بایرامی رمان "مردگان باغ سبز" را با موضوع حوادث بعد از جنگ جهانی اول و اتفاقاتی که در آذربایجان ایران رخ داده، نوشته و در آن به برخی از ریشه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی پرداخته است.

مراسم رونمایی رمان "مردگان باغ سبز"،ساعت روز دوشنبه 20 اردیبهشت 89، در غرفه سوره مهر واقع در انتهای راهروی 27 نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

از بایرامی کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
در مینودر
دشت شقایق ها
سه روایت از یک مرد
عبور از کویر: بر اساس زندگی سردار شهید حاج علی محمدی پور
هفت روز آخر
پاییز صحرا
پل معلق

چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط